קניון שער הצפון - פורים בתנועה (צילום: יח"צ)
קניון שער הצפון - פורים בתנועה (צילום: יח"צ)

מסכות, חיסונים שירים וריקודים: חוגגים פורים בתנועה בהתאם להנחיות בקניון שער הצפון

קניון שער הצפון מאחד את החזרה לשגרה עם חג הפורים הקרב במטרה להעלות חיוך על פני המבקרים – גם מבעד למסכות. דקורציה פורימית צבעונית ושמחה תקשט את רחבי הקניון, כולל עמדות צילום פורימיות ומשעשעות שיאפשרו לכל אחד להפוך להיות כוכב על

פורסם בתאריך: 23.2.21 09:59

קניון שער הצפון מאחד את החזרה לשגרה עם חג הפורים הקרב במטרה להעלות חיוך על פני המבקרים – גם מבעד למסכות. דקורציה פורימית צבעונית ושמחה תקשט את רחבי הקניון, כולל עמדות צילום פורימיות ומשעשעות שיאפשרו לכל אחד להפוך להיות כוכב על.

ביום שישי (פורים – 26.2) פעילות מסתובבת ודינאמית תכניס את המבקרים לאווירת החג, מבלי ליצור התקהלויות עם דמויות מצחיקות שיחלקו דו"חות היתוליים לקונים, רקדניות בתסרוקות מוארות וגרנדיוזיות, צלם מגנטים שיתעד את הרגע והפתעות נוספות.

החג הצבעוני והשמח בשנה לא יכול היה להגיע בתזמון מוצלח יותר – יחד עם החזרה לשגרה. קניון שער הצפון פותח את שעריו למבקרים באווירה צבעונית ושמחה.

כבר מתחילת השבוע, קושט הקניון תחת הקונספט נשף מסיכות: שטיחים צבעוניים נפרסו ברחבי הקניון והגשרים קושטו בוילונות מנצנצים, זאת בנוסף לשלל עמדות צילום: במסכות צבעוניות, בדמויות גיבורי על ועוד.

ביום החג (שישי 26.2) תתקיים פעילות היתולית מסתובבת ודינאמית תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול, במהלכה דמויות צבעוניות ומצחיקות יקבלו את פני המבקרים, בניהם מצעד נגני תזמורת, שוטרים שיחלקו דו"חות היתוליים לקונים, רקדניות בתסרוקות מוארות וגרנדיוזיות, פרצופים של זמרים מוכרים כמו עומר אדם ועדן בן זקן שהתנפחו לממדי ענק, ויתהלכו כבלונים ברחבי הקניון וכמובן צלם מגנטים שיתעד את הרגע ויאפשר למבקרים לצאת עם זיכרון מהחוויה.

קניון שער הצפון

דרך חיפה 30, קרית אתא

www.shaar-hatsafon.co.il


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר