לפנק, לפנק, לפנק. יום האישה בקניון שער הצפון (צילום: freepik)
לפנק, לפנק, לפנק. יום האישה בקניון שער הצפון (צילום: freepik)

יום האישה בקניון שער הצפון: קפה ומאפה במתנה לכל אישה

פורסם בתאריך: 3.3.21 19:44

בשנה האחרונה אימהות ישראליות הוכיחו שהן הגיבורות האמיתיות של הקורונה: לימדו, הפעילו, ניקו, הלבישו, האכילו ועבדו. לרגל יום האישה הבינלאומי, קניון שער הצפון מזמין את נשות הצפון לקפה ומאפה ללא כל התניה וגם מעניק 50 שקלים במתנה בכל קנייה בסכום של 299 שקלים.

כוח נשי הוא סיבה ראויה לחגיגה בכל שנה, אך השנה החולפת הותירה לנשים עשרות סיבות להתגאות בעצמן. ללא מסגרות לימודים, פעילויות או חוגים לילדים, אימהות ישראל הפכו למדריכות קייטנה ומורות, מפעילות ומבדרות בנוסף להיותן אימהות מנחמות, מטפלות ומכילות במשך כל שעות היממה.

כעת זה הזמן שלכן להתפנק ולקחת יום לעצמכן.

ביום שני הקרוב, 8 במרס, יצוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי, וקניון שער הצפון יחגוג את המאורע. לאורך כל היום, יעניקו דיילות, שיעמדו בשתי הכניסות של הקניון (שופרסל ואיקאה) שובר לקפה ומאפה במתנה, לכל אישה, ללא כל התניה. השובר ניתן למימוש בקפה נאמן בקניון בלבד ותקף רק ב-8 במרס. הדיילות יעמדו בכניסה בין השעות 14:00-10:00, 20:00-16:00.

הנשים שיבחרו להשלים את החוויה עם מסע שופינג לחידוש המלתחה, ייהנו גם משובר מתנה של 50 שקלים למימוש בחנויות רשת פוקס, זאת בכל קנייה ב-299 שקלים בכל חנויות הקניון.

קניון שער הצפון, דרך חיפה 30 קרית אתא

למעבר לאתר >>>

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר