20 שנות ותק וניסיון. מוטי אברג'ל (צילום: עצמי)
20 שנות ותק וניסיון. מוטי אברג'ל (צילום: עצמי)

פסח בפתח: הולכים על "קו נקי"

אתם כבר לא יכולים לראות את הכתם הגדול על הספה בסלון? כבר ניסיתם הכל ולא הצלחתם להסירו? אין לכם שום סיבה להתאמץ. חברת "קו נקי" תבוא עד אליכם הביתה ותדע למגר את כל הכתמים מבדי הריפוד, השטיחים והווילונות ותהפוך אותם כמו לחדשים. אתם תופתעו מהתוצאות

פורסם בתאריך: 3.3.21 20:37

הילד שפך את השוקו על הספה בסלון? היין שלגמתם להנאתכם בליל אמש השאיר סימנים לא סימפטיים על הכורסה? הכלב עשה פיפי על המזרן במיטה בחדר השינה? תודו שניסיתם הכל, אבל לא הצלחתם במשימה, והכתמים הבלתי נסבלים האלה "מחייכים" אליכם, יום יום, שעה שעה, כאילו אומרים לכם: "ניצחנו".

אז זהו שלא. אתם יכולים להביס את הכתמים בקלות, אם רק תיעזרו בשירותיה של חברת "קו נקי", בבעלותו של מוטי אברג'ל, שיודעת להפוך את הספות, הכיסאות, בדי הריפוד, המזרנים, השטיחים והווילונות לבוהקים ונקיים, ממש כאילו נרכשו אתמול.

את רזי המקצוע למד אברג'ל מגיסו שעסק בתחום במשך 15 שנים בארה"ב ובהמשך הביא אותו לארץ. אברג'ל וגיסו היו בין הראשונים שעסקו בתחום באזור הצפון, והביקוש היה גדול. בעוד הגיס פנה לתחום עיסוק אחר, אברג'ל המשיך להתמקצע, וכבר 20 שנה שהוא משרת נאמנה לקוחות רבים ומרוצים.

אם פעם, כדי לנקות שטיחים ווילונות, נאלצתם לשלוח אותם למפעל ולשלם, בנוסף על הניקוי, גם על הובלה, היום הכל נעשה בביתכם ומול עיניכם בנוחיות ובשקיפות מלאה עד התוצאה הסופית המדהימה.

מצאו את ההבדלים (צילום" "קו נקי")

מצאו את ההבדלים (צילום" "קו נקי")

את מלאכת הניקוי מבצעת חברת "קו נקי" בשיטה אמריקאית בלעדית עם הציוד הכי משוכלל והכי חדשני שיש, בין היתר עם מכונה הפועלת על שלושה מנועים בעלי עוצמה. המכונה מזריקה את החומר 3 מ"מ בתוך המשטח, ולאחר מכן יונקת אותו החוצה עם המים, וכך ממגרת כל כתם עיקש ככל שיהיה. לדברי אברג'ל, אין כתם שהם לא יכולים לו ושיעור ההצלחה שלהם הוא 92 אחוז.  בחברת "קו נקי" משתמשים בחומרי ניקוי טבעיים לחלוטין, ידידותיים לסביבה, שאינם מכילים כימיקלים רעילים.

עם לקוחותיה הרבים של "קו נקי" נמנים לקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, מפעלים, בתי מלון ועוד. יחס אישי, שירות מקצועי, אמינות ואיכות הם נר לרגליה. החברה מעניקה שירותי ניקוי בכל רחבי הארץ, ואברג'ל הוא האיש שלכם בצפון.

להזמנת השירות ופרטים נוספים, טל': 050-939-9931
למעבר לאתר >>>
למעבר לדף הפייסבוק >>>

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר