מסגרות לתמונות בחיפה. מאות דוגמאות של מסגרות בשלל עיצובים וצבעים (צילום: עולם המסגור)
מסגרות לתמונות בחיפה. מאות דוגמאות של מסגרות בשלל עיצובים וצבעים (צילום: עולם המסגור)

מסגרות לתמונות בחיפה: ולרי ממסגר לכם את החלומות

הימים שלפני פסח הם הזמן לרענן ולחדש את הבית. אצל ולרי יאצנב בעולם המסגור תמצאו מאות מסגרות בשלל צבעים ועיצובים לחידוש התמונות והציורים שבביתכם, וגם תוכלו לבחור תמונות או ציורים מקטלוגים מרהיבים. ולרי כבר יידע איך להגשים לכם את החלום ובמחירים ללא תחרות

פורסם בתאריך: 8.3.21 20:12

אל תחום המסגור והאמנות הוויזואלית הגיע ולרי יאצנב לפני כ-20 שנה ממש במקרה. אשתו לשעבר אהבה לצייר להנאתה. הוא היה אז בכלל נהג טריילר. ביום בהיר אחד היא הגיעה הביתה עם ציור שמיסגרה, ולרי החל להתעניין מי מיסגר וכמה זה עלה, בירר פרטים חשובים והתאהב בתחום. הוא התחיל למסגר את כל ציוריה של אשתו, אחר כך את הציורים של חברותיה, וכל השאר היסטוריה. מאז הוא מייצר מסגרות לתמונות וציורים וממסגר חלומות.

בחנותו "עולם המסגור" ברחוב החלוץ בחיפה (ליד שוק תלפיות) מציע ולרי יאצנב מאות דוגמאות של מסגרות לתמונות בשלל עיצובים וצבעים מעץ, מפלסטיק, מאלומיניום ופספרטו (מסגרת פנימית המשמשת ליצירת עומק לתמונה הממוסגרת בצבעי התמונה וכהמשך ישיר לה).

עם השנים, כשעולם הדיגיטל פרץ לחיינו, הבין ולרי שגם העסק צריך להתקדם עם הטכנולוגיה. לכן, חוץ מהמסגרות, הוא מציע היום שירותי הדפסה דיגיטלית רבים ומגוונים ונעזר לצורך כך בציוד הכי משוכלל שיש בתחום. "אני מדפיס הכל על כל מה שאפשר להדפיס", הוא צוחק, "תשאלי אותי מה אני לא מדפיס, אז יהיה לי יותר קל לענות לך".

 

תמונות קיר מרהיבות (צילום: עולם המסגור)

תמונות קיר מרהיבות (צילום: עולם המסגור)

 

ובכן, ולרי יאצנב מדפיס כל מה שרק תבקשו על כל משטח כמעט – על זכוכית, על קנבס, על חולצות, על כוסות, על משטחי אלומיניום, על בלוקים, על סיכות דש, על ויניל ועוד כיד הדמיון הטובה.

תרצו לרענן את הבית לפסח ולהתחדש עם תמונות קיר מרהיבות או ציור קיר יפהפה? בקטלוג שנמצא בחנות או באתר אינטרנט ייעודי, שבו לוולרי יש מינוי ומכיל 140 מיליון תמונות (לא פחות!), תוכלו לבחור את התמונות שאהבתם, ואת שאר העבודה עבורכם כבר יעשה ולרי, בהתאם לבקשתכם ולרצונכם מבחינת הגודל, העיצוב והמסגרת. החלום שלכם הוא תמונת ענק בסלון, המחולקת לכמה חלקים? תסמכו על ולרי, הוא כבר יגשים לכם את החלום.

חוץ מזה, בעולם המסגור גם מפתחים תמונות ומייצרים חותמות, והכל הכל במחירים ללא תחרות.

עולם המסגור, רחוב החלוץ 57 חיפה, טל': 054-5245565

למעבר לדף הנחיתה של עולם המסגור >>> 

למעבר לדף הפייסבוק של עולם המסגור >>>

 


 

 


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר