מותגים מובילים במחירי רצפה (צילום: יח"צ)
 מותגים מובילים במחירי רצפה (צילום: יח"צ)

חנות העודפים חיפה: מותגים גדולים במחירים קטנים

מצאנו את המקום היחיד בצפון שבו תוכלו לקנות מוצרי חשמל של המותגים המובילים בעולם במחירים ללא תחרות, וגם תקבלו אחריות של היבואן הרשמי, אספקה מהירה בתוך 24 שעות, שירות אדיב ומקצועיות ללא פשרות

פורסם בתאריך: 11.3.21 00:33

מגפת הקורונה העמידה בפנינו אתגרים רבים כמעט בכל תחומי החיים, ביניהם גם תחום הצרכנות והצריכה. ממרכזי הקניות עברו עיקר חיינו הצרכניים אל הכורסה בסלון מול המחשב הביתי או הטלפון הסלולרי, וכך כולנו התמקצענו ברכישות אונליין, ובואו נודה על האמת, כולנו השתדלנו לקנות רק מה שצריך ובטח שלהוציא כמה שפחות.

בחנות העודפים חיפה, המתמחה במכירה של מוצרי חשמל מתצוגה, מדווחים דווקא על מגמה מעניינת של עלייה במכירות בימי הקורונה, והסיבה לכך טמונה, לדבריהם, בהעדפות של הצרכנים שהשתנו.

החנות מציעה מוצרי חשמל כמו מכונות כביסה, מקררים, תנורים ומדיחים מהמותגים המובילים בעולם כגון בוש, סימנס וקונסטרוקטה – במחירים נמוכים משמעותית מאשר ברשתות חשמל אחרות, וזאת רק בשל העובדה שמדובר במוצרים מתצוגה. לרוב המוצרים אין פגם או שריטה, הם חדשים לגמרי, וכל "חטאם" (או יתרונם) הוא למעשה בהיותם עודפים.

עכשיו, בינינו. לא תקנו מכונת כביסה או תנור בילט-אין במאות שקלים פחות רק בגלל שבצידו יש, אולי, שריטה קלה ואולי בכלל אין? הרי בסופו של דבר הם נטמנים בכוך שלהם ומוצאים משם רק בניקיונות השנתיים הגדולים או כשקונים חדשים.

חנות העודפים חיפה היא למעשה מחסן למוצרי חשמל מבית קבוצת פל – נותני השירות הרשמיים של רוב מותגי החשמל בישראל. לחנות נשלח מגוון רחב של מוצרים מדגמים שונים, שעמדו מספר חודשים בתצוגה וכעת נמכרים במחירי רצפה.

הרוכשים בחנות העודפים נהנים מאחריות של היבואן הרשמי, ולרשותם עומדת מחלקת שירות עם מאות טכנאים מקצועיים ועם מלאי גדול של חלפים מקוריים, ובמילים אחרות: קניתם מכונת כביסה, מייבש, מדיח, מקרר או תנור, תדעו שהוא לא יתום ויש לו אבא ואמא שתמיד דואגים לו.

את מוצרי החשמל מהתצוגה אפשר לרכוש בחנות עצמה או אונליין באתר וגם דרך הווטסאפ באמצעות תמונות המוצרים שיישלחו אליכם.

עכשיו שימו בסל אחד את כל היתרונות: מוצרי חשמל חדשים (סוג א') של מיטב המותגים, במחירים הכי זולים, אחריות של היבואן הרשמי, אספקה מהירה בתוך 24 שעות, שירות אמין, יחס חם ואישי, מקצועיות ללא פשרות ובעיקר ראש שקט. לא תקנו?

חנות העודפים חיפה, רחוב המוסכים 24 מפרץ חיפה

טל': 054-902-2723, 074-715-8407

למעבר לאתר חנות העודפים >>> 

לדף הפייסבוק >>> 

ווטסאפ: 054-9022723

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר