טולמנ'ס דוט (צילום: עמית גרון)
טולמנ'ס דוט (צילום: עמית גרון)

דוט למחשבה

תושבי הצפון היו נוסעים במיוחד למרכז הארץ כדי לרכוש רהיטים מהרשת הסטייליסטית, עכשיו, היא פותחת אולם תצוגה מרהיב גם בצפון, במתחם העיצוב הגדול Redesign. רגע לפני חג הפסח, פגשנו את המייסדות, לירון שוורץ גילת ושירלי שוורץ קאופמן, באולם התצוגה החדש כדי להבין מה סוד הקסם של הרשת הצעירה טולמנ'ס דוט, שכולם מתאהבים בה

פורסם בתאריך: 10.3.21 20:59

גם הקורונה לא מנעה מהאחיות שוורץ לממש את החלום, לפתוח אולם תצוגה חדש, צפוני, שמיני במספר לרשת הצעירה טולמנ'ס דוט. אולם התצוגה החדש של הרשת שבדנ"א שלה חרוט צמד המילים Smart & Fresh, מרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל ויש בו מגוון גדול של מותגי עיצוב בינלאומיים, "כל מה שצריך לחיים יפים".

אז מה הביא אתכן לפתוח את דוט? הרי גם טולמנ'ס הגדולה והוותיקה מציעה עולם ומלואו?

שירלי: "חיפשנו להגשים חלום, להנגיש עיצוב ולהביא את בשורת ה –affordable design. להביא משהו אחר, קולקציית עיצוב צעירה, בועטת ונגישה יותר ברמת המחיר, אבל עם זאת מוקפדת ומלאה. חובבי העיצוב יכולים למצוא אצלנו כל מה שקשור בהלבשת הבית תחת קורת גג אחת – מפרטי ריהוט לבית, למשרד ולגינה ועד הפריטים והאביזרים הקטנים שעושים את ההבדל. טולמנ'ס דוט היא האחות הצעירה של טולמנ'ס, כמונו, הדור הבא במשפחה".

מי קהל היעד שלכן?

שירלי: "ניתן להגדיר אותו כ"הצרכן החדש". הוא הדיגיטלי והמתוחכם, שלצד הקפדה על ערכי אסתטיקה ויופי, מחפש שקיפות, ומידע מיידי. חנות האונליין של טולמנ'ס דוט, שינתה את הדרך בה אנשים חווים עיצוב ואפשרה להתחיל את מסע הקניות באונליין ולסיים בחנות ולהיפך. הקורונה לימדה אותנו גמישות מחשבתית, יצירתיות ושהכל אפשרי. בשנה האחרונה מצאנו דרכים חדשות לתקשר כמותג עם הלקוחות".

תנו לי דוגמה לגמישות מחשבתית שפיתחתן?

שירלי: "גילינו, למשל, שכ-60 אחוז מהמכירות באולמות התצוגה מתחילות באונליין. הצרכן מגיע לסניף מוכן כשהוא יודע מה הוא רוצה, לעיתים אפילו עם צילומי הפריטים, במטרה לבצע רכישה מושכלת, מדויקת ומהירה יותר. השיטוט הרב באונליין שינה את ההתייחסות לאביזרי עיצוב ואקססוריז, זה הפך ממטלה לחוויה מרעננת. ועם כל זאת, אנו תמיד מחפשות דרכים מגוונות על מנת ליצור דיאלוג עם הלקוחות שלנו, לשמור על קשר ותקשורת. לאחרונה פיתחנו שירותים חדשים ודרכים מקוריות להמשך מערכת היחסים על ידי הגדלת קו הריהוט הזמין לרכישה באונליין, הצעת שירותי סטיילינג וירטואליים ועוד.

"בימים אלו עולה לאתר 'סיור וירטואלי' תלת ממדי, המאפשר 'ביקור' באולם התצוגה החדש מעבר לחוויה בלתי נשכחת ניתן להתמקד ממש בפריטים מסוימים בקלות".

 

מימין: לירון שוורץ גילת ושירלי שוורץ קאופמן (צילום: אורית פניני)

מימין: לירון שוורץ גילת ושירלי שוורץ קאופמן (צילום: אורית פניני)

האם הסניף הצפוני שונה משאר סניפי הרשת?

לירון: "בהחלט. ראשית הוא מתפרש על פני 2000 מ"ר. זה הסניף הגדול ביותר שלנו. אולם התצוגה נבנה בקונספט של 'חדרים' המהווים סוג של 'הצעות הגשה' מגוונות – החל מחדרי שינה, חדרי ילדים, חדר משפחה, חדרי אירוח, מרפסת, משרד ביתי ועוד. כך לקוחות יוכלו לראות את החלום, לגעת בו ולהרגיש כיצד ייראה בבית שלהם.

"כבר בכניסה לאולם התצוגה נמצא ה-PAVILION, המהווה סביבת השראה המדמה  בית רחב ידיים, שבו אפשר לחוות את תפיסת העיצוב של דוט. זו בהמשך מתגלה כאמירה מובחנת ועם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. הצלחנו לייצר עולם שכולו דוט, ממברשת שיניים ועד ספות מעוצבות. אנו משקיעות המון בבחירת הפריטים ובסידור שלהם, במטרה לייצר סביבות חיים המציעות שילובים מעוררי השראה".

המותגים Fatboy, Bonaldo, Saba Italia, Ferm Living, Fermob ,Magis ,HAY הם רק חלק מרשימה מבטיחה של מותגי עיצוב בינלאומיים, מהמסקרנים בסצנת העיצוב, אותם ניתן לפגוש בחללים המעוצבים.  אלו ועוד רבים נוספים נבחרו ויובאו בקפידה, מאחר שהם מייצגים את הערכים של טולמנ'ס דוט.

עבור האחיות שנולדו בחיפה, הסניף החדש הוא סוג של סגירת מעגל. מתחם ה-Redsign הוקם בדיוק במקום שבו פעלה הנגרייה ההיסטורית של סבא שלהן, שלימים הפכה על ידי אביהן למותג הריהוט המשרדי "פיניש", שנמכר בשנת 2000 לקונצרן הקנדי טקניון.

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פופולרי בקרב מי?
    בעלי הכנסה של 6 ספרות בחודש?
    כל רהיט שם עולה כמו רכב חדש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר