תגידו יפה שלום לכתמים
תגידו יפה שלום לכתמים

זה לא רק נראה נקי, זה באמת נקי

טרודים משלל מטלות הניקיון שאורבות לכם בפינה רגע לפני פסח? אז לפחות את שירותי הכביסה תשאירו למומחים. ניקוי יבש, ניקוי וילונות, ניקוי ושיקום שטיחים, ניקוי בדי ריפוד, חיטוי וניקוי מצעים – את כל אלה תדע לעשות עבורכם חברת קלוג'ני, שמאחוריה כבר 40 שנה של מקצועיות ואמינות

פורסם בתאריך: 10.3.21 21:12

כבר 40 שנה שחברת קלוג'ני החיפאית מעניקה שירותי כביסה וניקוי יבש לאלפי לקוחות מרוצים, ועכשיו, רגע לפני הניקיון הגדול לפסח, אם אתם רוצים את השטיחים, הווילונות ובדי הריפוד שלכם נקיים באמת – ולא רק נראים נקיים – אתם לא צריכים להיות במתח, קלוג'ני בשטח. באמצעות צי רכבי השירות, מגיעים אנשי החברה לכל בית בכל פינה בארץ מצפון ועד דרום.

ותשכחו מכל מה שידעתם עד כה על ניקוי יסודי של בדים. חוץ מבדי ריפוד של רהיטים כבדים וגדולים שניקויים יתבצע בבית הלקוח, את כל שאר הפריטים – שטיחים, וילונות, בגדים שמצריכים ניקוי יבש ועוד – ייקחו אנשי החברה לטיפול מקצועי של מומחים לטקסטיל, שמכירים כל מאפיין של הסיבים וכל חוט בבד, ותקבלו אותם בחזרה נקיים, בוהקים ונטולי פגמים.

לתינוק או לכלב הייתה "תאונה" על השטיח? אולי כתם סורר על בגד יקר? בקלוג'ני יידעו להתגבר על הכל. וכן, הבנתם, נכון. השירותים שקלוג'ני מעניקה הם הרבה מעבר לניקיון. הוא כולל גם תיקונים, אשפרה של הבד, תיקון קנטים ופרנזים, טיפול בריח ובעובש ועוד. בקיצור, שלחתם לניקוי שטיח יקר שכבר ידע ימים יפים יותר? הוא יחזור אליכם לא "כמו חדש", אלא חדש ממש.

בקלוג'ני לא מאמינים בניקוי שטיחים בבית הלקוח. לדבריהם, הפעולה שמתבצעת בבית כלל אינה משתווה לניקוי מקצועי, המתבצע על ידי מומחים בעזרת הציוד הכי מתקדם. הניקוי המקצועי כולל את ניעור השטיח, חיסולה של קרדית האבק, כביסה ושטיפה יסודית. אגב, בחברה מייחסים חשיבות רבה לאיכות הסביבה, ולכן ממחזרים מים.

מלבד שירותי כביסה למגזר הפרטי, מספקת חברת קלוג'ני מענה מושלם למוסדות, למפעלים, לבתי מלון ועוד. מומחי החברה מתאימים לכל לקוח תוכנית בהתאמה אישית שכוללת כביסות, גיהוץ, קיפולים, תיקונים ושירותים משלימים.

המוטו של חברת קלוג'ני, שלאורו היא פועלת יום יום, שעה שעה, הוא מקצועיות ואמינות. לכן, הם אומרים חד משמעית: "לקוח לא מרוצה – לא משלם", ותסמכו עליהם שאין הרבה כאלה. בין לקוחות החברה יש כאלה המלווים אותה כבר עשרות שנים, והיום גם ילדיהם נהנים מהשירותים הרבים והמסורים שהחברה מעניקה.

טל': 1-800-323-231

למעבר לאתר החברה >>>

לדף הפייסבוק >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר