אוניית פירות ים. מנת הדגל של מסעדת "הוואנה פלוס" (צילום: "הוואנה פלוס")
אוניית פירות ים. מנת הדגל של מסעדת "הוואנה פלוס" (צילום: "הוואנה פלוס")

המושבה הגרמנית פינת הוואנה

מאכלים משובחים ממטבחים שונים ברחבי הגלובוס, אווירה חמימה, נרגילות, ניקיון בוהק, שירות מסור וחנייה בשפע. תאמינו לנו שיש לכם כל הסיבות לפתוח שולחן במסעדת "הוואנה פלוס" במושבה הגרמנית

פורסם בתאריך: 10.3.21 21:31

לאייל אבו סלאח היה ברור שהוא יקרא למסעדה שלו "הוואנה" על שם בירתה של קובה, עיר שמסמלת שוויון, חירות ושלום. הוא הוסיף לשם המסעדה את המילה "פלוס", כדי לסמל את המאכלים המגוונים המוגשים במקום ממטבחים שונים מנקודות שונות בגלובוס.

המסעדה, השוכנת בלב המושבה הגרמנית בחיפה, לרגלי הגנים הבהאים, מתמחה במגוון סוגי מטבחים: אירופי, מזרחי, פירות ים, דגים ובשרים על הגריל, כך שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב לאכול. להשלמת חוויית הבילוי מאפשרת המסעדה עישון נרגילות במקום.

המסעדה, שנוסדה לפני 14 שנה, הפכה עד מהרה לפופולארית ועם השנים התרחבה למסעדה הגדולה יותר שהיא כיום.

 

מגוון סוגי מטבחים (צילום: "הוואנה פלוס")

מגוון סוגי מטבחים (צילום: "הוואנה פלוס")

כל המנות המוגשות במסעדה נעשות בו במקום מחומרי גלם טריים בלבד. מעבר למנות הבשריות, הדגים ופירות הים, התפריט המגוון כולל גם כריכים, טוסטים, פסטות וסלטים, כך שגם צמחוניים וטבעוניים יוכלו ליהנות מחוויית אירוח מושלמת ולא לצאת רעבים. עד השעה 13:00 בכל יום מוגשות ארוחות בוקר מגוונות כמו שקשוקה חמה, חביתות, אומלטים, גבינות וסלטים וכן שתייה חמה או קרה לבחירה. "הוואנה פלוס" ידועה במנות הגדולות שלה, ואולי בשל כך, מנת הדגל שלה, הפופולארית בקרב הסועדים, היא אוניית פירות הים, הכוללת שרימפס, קלמארי, ראשי קלמארי, צדפות ועוד מטוגנים מיוחדים.

האווירה ב"הוואנה פלוס" היא שילוב של שקט ואינטימיות עם בילוי אנרגטי. המקום מואר בתאורה חמימה, המשרה תחושה של רוגע. במרכז המסעדה מוצב בר מים ועל תקרתה ובסביבתה החיצונית תלויים עציצי נוי גדולים. נגמרה לכם הסוללה בנייד? אל דאגה, במקום יש שקעים עם חיבורי USB לטעינת מכשירים ניידים וכן טלוויזיות חדשות, כדי שתוכלו לצפות במשהו בזמן שאתם מטעינים.

החלטתם לאכול ב"הוואנה פלוס"? גם לחנייה לא תצטרכו לדאוג. ממש בצמוד למסעדה נמצא חניון גדול עם מקומות חנייה רבים וכן גישה נוחה לנכים.

הרמה הגבוהה של הניקיון, השירות המסור והאישי והמטעמים הנהדרים – כל אלה גורמים ללקוחות המסעדה לבוא שוב ושוב וגם להביא איתם בני משפחה וחברים.

מסעדת "הוואנה פלוס" מיישמת את הנחיות התו הסגול למען בריאות הסועדים.

"הוואנה פלוס", שדרות בן גוריון 12, המושבה הגרמנית, חיפה

טל': 04-8511919

שעות פעילות: א'-שבת, 01:00-10:00


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר