יותר מ-50 שנה של איכות ללא פשרות (צילום: Shutterstock)
יותר מ-50 שנה של איכות ללא פשרות (צילום: Shutterstock)

אחים סיני: המומחים לשטיחים, פרקטים, טפטים ווילונות

מחדשים את הבית לפסח? אצל האחים סיני, הידועים כבר עשרות שנים בזכות שטיחיהם האיכותיים, תשיגו גם וילונות בהתאמה אישית, פרקטים בשלל סוגים ומגוון עצום של טפטים. השטיח צריך ניקוי, חידוש ורענון? המומחים של האחים סיני בדרך אליכם

פורסם בתאריך: 10.3.21 22:01

הסיפור המופלא של שושלת האחים סיני מתחיל בפרס של המאה ה-19, בתקופת שלטון אביו של השאח'. שם, בעיר איספהאן, פתח ראובן סיני בית מלאכה לעיבוד וטוויית חוטי משי ובהמשך גם חנות לממכר שטיחים מיוחדים ומשובחים מכל רחבי פרס.

ב-1958 עלתה המשפחה לישראל, וב-1965 החלו האחים סיני לעסוק באופן רשמי במסחר בשטיחים ברחבי חיפה והקריות. כיום מנהלים את החברה בני הדור השלישי – איתן, תומר ואייל סיני ודודיהם משה ויוסף, כי את המסורת חייבים להמשיך.

כבר יותר מ-50 שנה שחברת האחים סיני ידועה בזכות שטיחיה האיכותיים. באולם התצוגה שלה בצ'ק פוסט היא מציעה מגוון עצום של שטיחים בעבודת יד, שטיחים פרסיים, שטיחים אפגניים, שטיחים אבסטרקטיים מודרניים ועוד. חוץ מהשטיחים המשובחים, מציעה החברה גם טפטים בשלל צבעים ודוגמאות בהזמנה אישית, פרקטים מסוגים שונים (עץ, למינציה, פולימרים) ווילונות בתפירה אישית קפדנית. המומחים של החברה מגיעים עד לבית הלקוחות עם שלל דוגמאות של וילונות, מעניקים ייעוץ אישי ותופרים כל וילון בהתאם לבקשת הלקוח.

שירות נוסף, שמעניקה חברת סיני וחיוני מאוד בימים אלה של החזרה לשגרה ושל לפני הפסח, הוא ניקוי שטיחים מקצועי באחריות מלאה. אנשי החברה יגיעו עד אליכם, ייקחו את השטיחים לניקוי ויחזירו אותם מבריקים ובוהקים כחדשים. אתם צריכים רק לצלצל 04-8-502-502, כי את כל שאר העבודה יעשו עבורכם האחים סיני.

חנות הדגל של האחים סיני, המרכזת את המסחר כולו, ממוקמת ברחוב מרקוני 6 בצ'ק פוסט, ובקרוב תיפתח חנות חדשה במתחם לעיצוב הבית Redesign בצומת קרית אתא. שירות מקצועי, יחס אישי, אמינות ושקיפות – כל אלה הם נר לרגליה של חברת האחים סיני. עכשיו לפני פסח, יש הנחות מיוחדות. שווה להגיע.

למעבר לדף הפייסבוק של אחים סיני >>> 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר