פוליסת ביטוח לכלב כבר עשיתם? (צילום: עצמי)
פוליסת ביטוח לכלב כבר עשיתם? (צילום: עצמי)

ביטוח הכלבים ששובר את כללי המשחק

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, אבל הטיפולים הרפואיים בו עולים כסף רב. הוא גם עלול, חלילה, לגרום נזק פיזי לרכוש או לבני אדם, וגם זה יעלה לכם לא מעט. הפתרון להתמודדות עם כל אחד מהמצבים האלה הוא פוליסת ביטוח לכלבים

פורסם בתאריך: 17.3.21 15:57

כשאנחנו מחליטים לאמץ כלב, אחד הדברים שעלינו לזכור הוא, שבמהלך הזמן סביר להניח שהוא יצטרך לעבור טיפולים שונים מחד גיסא, וייתכן מאוד שהוא יגרום נזק פיזי או אחר באנשים, כלבים ורכוש של אחרים, מאידך גיסא באופן טבעי, שני המצבים הנ"ל, עלולים לגרום להוצאות לא פשוטות עבורנו, בוודאי אם אנו נדרשים לשלם על הכל מהכיס שלנו.

אחד הפתרונות היעילים ביותר בשביל להתמודד עם המצב הוא באמצעות פוליסת ביטוח לכלבים.

מה יש לבני אדם שאין לחיות מחמד?

כפי שאנחנו יודעים, בישראל כל אזרח נהנה מביטוח בריאות ממלכתי, הוא חבר בקופת חולים ויכול לרכוש גם ביטוח בריאות פרטי. כך הוא נהנה מטיפולים רפואיים בעלויות נמוכות יחסית, אם בכלל הוא נדרש לשלם עליהם. מעבר לכך, הוא רוכש פוליסות שונות בשביל להגן על עצמו מפני נזקים שונים, בין אם זה דירה, רכוש, רכב ועוד.

לכלבים, לעומת זאת, אין ביטוח בריאות ממלכתי. המדינה לא משלמת עבור הטיפולים שלהם. כל מי שמחזיק בבעלותו כלב, אמור לטפל בכך בעצמו ולשלם מכיסו. מאחר שייתכנו הוצאות לא מעטות במהלך השנים עבור טיפולים בסדרי גודל שונים, הדבר הנכון לעשות זה לרכוש ביטוח לכלב, ואז אפשר יהיה לקבל עזרה מחברת הביטוח עבור טיפולים ובדיקות שונות.

מאחר שהכלב עלול גם לגרום נזק לגורמים שונים, בין אם זה בכוונה ובין אם לאו, על מנת להקל על בעליו מבחינה כלכלית, הדבר הנכון לעשות הוא לרכוש ביטוח לנשיכת כלב (ביטוח צד ג' לכלב), כך שאם חס וחלילה נגרם נזק לגורם מסוים בגלל התנהגות הכלב, חברת הביטוח תשתתף בעלויות, והבעלים לא יצטרך לשאת בהן לבד.

מה כוללת פוליסה לביטוח חיות מחמד?

לרוב, פוליסות הביטוח לכלבים המוצעות לציבור מתחלקות לשתי אופציות עיקריות:

האופציה הראשונה, כוללת אך ורק ביטוח צד ג'. כלומר, פוליסה שמתייחסת אך ורק לנזק שהכלב גורם לאנשים, חיות מחמד או רכוש של אחרים, למשל, על ידי נשיכות. חשוב להבהיר, הפוליסה איננה מבטחת כלבים שמוגדרים מסוכנים, וכל מקרה נבחן לגופו על פי רשימת גזעי הכלבים השונים ובהתאם לרמת מסוכנותם.

האופציה השנייה מתייחסת לביטוח צד ג' עם ביטוח בריאות לכלב. מדובר במקרים של תאונות, מחלות, פציעות, בדיקות דם, בדיקות הדמיה, מעבדה, אשפוזים וביקורים בבתי חולים, התייעצות עם רופאים מומחים ועוד. הפוליסה לא כוללת חיסונים, טיפולים התנהגותיים או אסתטיים.

כל מי שרוכש פוליסה, יכול לקבל במהרה את הסכומים, אותם שילם בעת הטיפול הרפואי, שכן לאחר הטיפול הוא מגיש את הקבלות עם הסיכום הרפואי. אחרי בדיקה מהירה, בתוך 14 יום, הכסף יגיע אל המבוטח (בניכוי השתתפות עצמית).

מדוע משתלם לעשות ביטוח לכלב?

כלב חי בממוצע בין 12 ל-15 שנה. הוא יכול לעבור במהלך חייו לא מעט אירועים וסיטואציות רפואיות, שידרשו טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. זה יכול לעלות לא מעט כסף. במקום שיהיה צורך לממן זאת מהכיס שלנו, יש כאן אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה וליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח בשלל מקרים ונקודות. זה הרבה יותר בטוח והרבה יותר חסכוני.

לסיכום – רכישת פוליסה של ביטוח לחיות מחמד הינה הכרחית במציאות של היום והיא תוכל להגן על בעל הכלב מהוצאות רפואיות גבוהות לא מתכוננות וכן כיסוי במקרה של נזק לצד ג'.

נכתב על ידי המרכז הישראלי לביטוח חיות מחמד, טלפון: 09-8900968 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר