מנכ"ל קניון הסינמול, ירון ניסן (צילום: יח"צ)
מנכ"ל קניון הסינמול, ירון ניסן (צילום: יח"צ)

"הסינמול יהיה מטרופולין הפנאי של הצפון"

ירון ניסן, המנכ"ל החדש של קניון הסינמול, שנכנס לתפקידו בשיאה של מגפת הקורונה, שוקד כיום על יצירת רמת מוכנות גבוהה ליום שאחרי, הן מבחינת תמהיל החנויות והן מבחינת האיתנות הפיננסית של בעלי העסקים. דבר אחד בטוח, יש למה לחכות

פורסם בתאריך: 17.3.21 16:43

ירון ניסן נכנס לתפקידו כמנכ"ל קניון הסינמול (לב המפרץ) באחת התקופות המורכבות שידעה המדינה כמו גם העולם כולו. אבל הקורונה והסגרים לא הרתיעו אותו, והוא לקח את האתגר בשתי ידיים, תוך שהוא מסמן את היעדים שאותם הוא בהחלט מתכוון לכבוש.

הוא בן 39, נשוי פלוס 3, תושב חיפה, רואה חשבון במקצועו, כלכלן ובעל תואר שני MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. בעברו כיהן במספר תפקידי כספים בכירים בחברות מסחר ושירותים, ובתפקידו האחרון שימש סמנכ"ל כספים בחברה מובילה בתעשייה. לעבודתו בקניון הסינמול הוא מביא איתו היכרות מעמיקה עם העולם העסקי והמסחרי לצד הבנה מעמיקה בפן הכספי.

ירון ניסן, צריך חתיכת אומץ כדי להיכנס לתפקיד בכיר בקניון בעיצומה של מגפה.

"אכן נכנסתי לתפקיד בתקופה מורכבת ביותר בזמן סגר מלא. מיד לאחריו, הסינמול נבחר לאחד מ-15 הקניונים שהשתתפו בפיילוט הקניונים. נפתחנו תחת כללי התו הסגול שהיו מחמירים ביותר ותחת זכוכית מגדלת, והפיילוט הוכתר בהצלחה גדולה. זו בהחלט תקופה מאתגרת, ונדרשים בה אורך רוח ורגישות כלפי השוכרים מצד אחד, ושמירה על האינטרסים של הקניון מצד שני. זה איזון מאוד מורכב אך הכרחי".

העסקים חוזרים אט-אט למסלולם. כיצד הקניון נערך לימים של אחרי הקורונה?

"כרגע, אני מתמקד ביצירת רמת מוכנות גבוהה ליום שאחרי הקורונה; הן בבניית תמהיל חנויות נכון ויציב והן באיתנות פיננסית של בעלי העסקים בקניון, במטרה להמשיך לייצר חוויית קניות, בידור ופנאי מהמובילות בצפון.

"ברמה האסטרטגית אני מתכנן למצב את הקניון כמטרופולין הפנאי של הצפון על ידי יצירת תמהיל ייחודי של בידור, פנאי ואופנה לצד גופים נותני שירות כגון בית החולים אסותא, שירותי ייעוץ רפואי וכו'. פעולות שיווק ממוקדות ומתוחכמות ימנפו את מיקומו האסטרטגי של הקניון בקרבת הרכבת, מרכזית המפרץ, ציר ההסתדרות, כביש עוקף קריות, הרכבל שעתיד להיפתח ומנהרות הכרמל. כמו כן מונחות לפניי תוכניות להתרחבות הקניון עצמו, אחת מהן היא מגדל משרדים שייבנה מעליו בעתיד".

מהן הפעולות שהקניון נוקט לשמירה על בריאות הציבור?

"בקניון פועלים סדרני קורונה, שמפקחים באופן הדוק על ביצוע הנחיות משרד הבריאות במלואן. יש הקפדה יתרה על אחוזי התפוסה בחנויות ובכניסות, מניעת התקהלויות, מפוחים לטיהור אוויר, עמדות מדידת חום, בדיקת תו ירוק במתחמי המזון ואזור ישיבה ל-FAST FOOD".

מתי נוכל לדבר על שובן של פעילויות הפנאי לכל המשפחה?

"הקורונה עדיין כאן, לכן בשלב זה אנו נמנעים מקיום פעילויות לכל המשפחה. יחד עם זאת, אני מאמין שככל ששיעור המתחסנים יגדל ויילך ובתי הקולנוע בקניון ייפתחו, נוכל להחזיר גם את הפעילויות. ככל הנראה, זה יקרה כבר בחודש הבא, אבל גם אז, הכל ייעשה בהדרגה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות".

ואיך אפשר בלי מבצעים. איך הקניון מפנק את לקוחותיו לקראת פסח?

"לאחר תקופה לא פשוטה ולקראת פסח, החלטנו לצאת במבצע חסר תקדים ולהעניק 50 שקלים מתנה לקנייה במגוון חנויות הקניון בכל קנייה בסכום של 299 שקלים ומעלה. השובר יהיה ניתן למימוש במגוון חנויות הקניון ללא מיקוד בחנויות ספציפיות. אנו רואים בשוכרים שלנו שותפים לדרך, ובייחוד בתקופה זו, בה לא רק הקניונים היו סגורים, גם החנויות והזכיינים, ראיתי לנכון לתת אפשרות ללקוחות ליהנות מהשובר במגוון החנויות, כאשר אנו מסבסדים את השובר במלואו. אנו הכי נהנים לראות את הציבור נהנה, מבלה ומתחדש בבטחה בקניון. אני מאחל לשוכרים בקניון, לעובדים ולכולנו שהפסח הזה במיוחד יהיה 'יציאה מעבדות לחירות', שעם ישראל ישגשג ושנחזור כולנו לצאת לקנות, לבלות ולצפות בסרטים, והכי חשוב שנהיה בריאים. חג שמח".


קניון הסינמול, שדרות ההסתדרות 55, חיפה, טלפון: 04-841-6090

למעבר לאתר של קניון הסינמול >>>

לדף הפייסבוק של קניון הסינמול >>>


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לסגור, להקים בעולו בית חולים

    קניון מכוער ומיותר לחלוטין
    אם לא כיה שם בית חולים אסותא בקומה שלישית מי היה נכנס לשם?
    קהיון אבוד אפילו הקולנוע היה ריק גם לפני הקורונה
    מלא ערסים מסתובבים שם

  2. אופיר

    ירון היקר – אחד האנשים הטובים והמוכשרים, אין ספק שהמקום יצליח ובגדול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר