ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)
ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)

אלאדין: לא רק באגדות

מרפאת המומחים אלאדין קליניקס, בהנהלת ד"ר עלא-אלדין מוהנא, מומחה לכירורגיית פה ולסתות, מביאה את בשורת החדשנות לצפון. הקליניקה החדשה שבקרית חיים מציעה למבוטחי כל הקופות טיפולי שיניים מורכבים, כירורגיים ושיקום הפה עם יחס אישי וליווי צמוד. מה עוד מציעה הקליניקה למטופלים? הכל בפנים

פורסם בתאריך: 13.4.21 14:07

עבור רובנו, עצם המחשבה על ביקור במרפאת שיניים, די בה כדי לעורר צמרמורת ובעתה. אחרי הכל, ספק אם ישנו עוד תחום רפואה אחר המעורר בקרב המטופלים רתיעה חזקה כל כך עוד בטרם נכנסו אפילו אל חלל המרפאה.

במרפאת המומחים אלאדין קליניקס שבקרית חיים מאמינים שאפשר גם אחרת. בעצם, לא רק מאמינים, אלא גם יודעים.

ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)

ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)

"אנחנו שמים דגש על הבנת נפשו ורגשותיו של המטופל, לחרדות וללחץ שעובר עליו. לפן הרגשי חשיבות רבה בטיפול רפואי בכלל ובטיפול שיניים בפרט בגלל הפחד מכאב", מסביר ד"ר עלא אלדין מוהנא, המוכר בפי כל בשמו הפרטי: אלאדין. "לכן, אצלנו במרפאה מקפידים מאוד ללוות כל מטופל ומטופל גם בפן הרגשי ולסייע לו להתמודד עם החרדות והלחצים. חשוב לנו מאוד להפגין חמלה, הכלה והבנה. הליווי הרגשי נמשך לכל אורך הטיפול וגם אחריו", הוא מוסיף.

אלדין, בן 38, נולד וגדל באום אל פחם במשפחה משכילה, אחד משישה אחים ואחיות. אביו ז"ל היה מנהל ענף שיווק במפעל נייר בחדרה. אחיו הבכור נידאל מנהל מערך א.א.ג וראש צוואר בביה"ח איכילוב בתל אביב. אח נוסף הוא רואה חשבון, שתי אחיותיו הן מורות בבי"ס תיכון ואחותו הקטנה היא מהנדסת מחשבים בחברת הייטק.

ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)

ד"ר עלא אלדין מוהנא (צילום: אלאדין קליניקס)

לצד העיסוק המתמיד ככירורג פה ולסת, אלאדין מקדיש את זמנו החופשי לאשתו היקרה נור, פסיכולוגית קלינית מומחית, לשתי בנותיו המקסימות, נדא ולין, ולשתי סוסותיו הנפלאות.

בשנת 2000, כשבועת הנדל"ן הראשונה בישראל התפוצצה בקול רעש גדול ואלפי הייטקיסטים נשלחו לביתם, קיבל הסטודנט הצעיר והמבריק החלטה גורלית שתשנה את חייו – לנטוש את עולם המחשבים שאותו החל ללמוד זה עתה ולחפש לעצמו תחום מקצועי אחר, יציב יותר.

הוא שב לחלומו הישן להיות רופא. עם ציון פסיכומטרי של 768, לא הייתה לו כל בעיה להתקבל לכל חוג לימודים שרק ירצה.

ד"ר עלא אלדין מוהנא ובנותיו (צילום: אלאדין קליניקס)

ד"ר עלא אלדין מוהנא ובנותיו (צילום: אלאדין קליניקס)

"לאחר שהתלוויתי לרופאי שיניים וסטודנטים לרפואת שיניים, התחברתי למקצוע ואהבתי את מה שראיתי. כך הגעתי אל רפואת שיניים. בזכות הפסיכומטרי הגבוה שהיה לי התקבלתי ללימודי רפואת שיניים בביה"ח הדסה עין כרם, באוניברסיטה העברית בירושלים", הוא משחזר.

במשך 6 שנים השקיע ד"ר מוהנא בלימודיו לרפואת שיניים. במהלכם הקדיש מאמצים וזמן להכיר לעומקו את תחום כירורגיית הפה, הפנים והלסתות, הצטרף במהלך הלימודים לתורנויות של מתמחים בכירורגיה ועקב אחרי עבודתם. "ככל שהעמקתי בלימודים ובעבודת הכירורגיה, התאהבתי בה יותר ויותר. היה לי ברור שאני רוצה להיות כירורג פה ולסת ולא רק רופא שיניים כללי", הוא מספר.

שלא במפתיע, במהלך לימודיו קיבל ד"ר מוהנא הצטיינות בלימודים, מה שאפשר לו להתקבל בתום לימודיו למרכז השתלות שיניים בביה"ח הדסה, שם התמחה אצל טובי הרופאים בארץ, ושם גם צבר ניסיון רב בשתלים ובשיקום פה מורכב על שיניים וגם על שתלים. במקביל, עבד גם במרפאות שיניים שונות ברחבי הארץ ועבר קורסים מקצועיים והשתלמויות רבות בארץ ובחו"ל. רק על מנת להבין על אילו תנאים קשוחים מדובר, מזכיר אלדין כי "תחום כירורגיית פה ולסתות נחשב להתמחות היוקרתית והקשה ביותר לקבלה בישראל. כשהתקבלתי להתמחות כירורגיה פה ולסת היו שמונה בתי חולים  שמוכרים להתמחות בתחום זה, אך בכל שנה מתקבל בממוצע רק מתמחה יחיד לכל אחד מבתי החולים הללו".

בתום שנים מאתגרות בעבודתו במרכז להשתלות שיניים בהדסה, קיבל ד"ר מוהנא את הבשורה שלה חיכה: הוא התקבל להתמחות בכירורגיית פה ולסת בביה"ח פורייה בטבריה. ההתמחות נמשכה חמש שנים שבהן עבד במשמרות של 26 שעות ברציפות. עיקר ההתמחות היה טיפול במטופלים לאחר טראומות כגון תאונות דרכים, תיקון שברים בפנים ובלסתות שכללו שברי ארובות עיניים, טיפול בגידולים של ראש וצוואר, בעיות מפרקי לסת, מחלות של בלוטות רוק למיניהן וכן השתלות שיניים והשתלות עצם ובניית רכסים מחוסרי עצם והרמות סינוס.

מרפאת אלאדין קליניקס (צילום: אלאדין קליניקס)

מרפאת אלאדין קליניקס (צילום: אלאדין קליניקס)

אלאדין פתח את מרפאתו הפרטית הראשונה בשנת 2011 בעירו. גם היום, עשור לאחר מכן, זו מרפאת השיניים הגדולה במשולש. במרפאה צוות של כ-20 עובדים הכוללים רופאים, שינניות, סייעות וצוות אדמיניסטרטיבי. במקביל, המשיך ד"ר אלדין לעבוד גם בביה"ח פורייה, שם הוא משמש כירורג בכיר, וכן במספר מרפאות שונות ברחבי הארץ.

בסוף שנת 2020, בעוד הקורונה משתוללת בארץ והסגר השלישי קרוב, פתח ד"ר מוהנא את מרפאתו החדשה והמשוכללת בקרית חיים.

"במשך שנים הגיעו אליי למרפאה באום אל פחם אינספור מטופלים מחיפה, עכו, קריות וכל הצפון. הם שאלו אותי מדוע אני לא פותח מרפאה גם בצפון, והחלטתי לאפשר גם לתושבי הצפון ליהנות מטיפולי שיניים כוללים ברמה הגבוהה ביותר ובשירות האיכותי ביותר", הוא מציין.

ואמנם, מרפאת אלאדין קליניקס משמשת כמרפאת מומחים בצפון הארץ לכל תחומי טיפולי השיניים ומעסיקה מומחים בתחומים שונים: כירורגיית פה ולסת, שיקום הפה, רפואת הפה, אורתודנטיה ועוד.

מה מייחד את המרפאה שלכם?

"זה למעשה מיני ביה"ח לרפואת שיניים, בעל הטכנולוגיה המתקדמת כיום בתחום, המעניק את כל השירות תחת קורת גג אחת, כולל צילום פנורמי שעושים במקום, סורק דיגיטלי, המאפשר מדידת שן ברמת הדיוק הגבוהה ביותר וללא צורך בהכנסת חומר אלסטי לפה ועוד. הציוד המתקדם ביותר בעולם נמצא אצלנו".

במרפאה ישנה אפשרות לבצע השתלות שיניים בלסת אחת באותו היום באמצעות רופא מומחה לכירורגיית פה ולסת ולסיים את הטיפול, כולל התקנת שיניים זמניות בסיום הטיפול.

נוסף על הטיפול הכולל למטופלים בוגרים, אלאדין קליניקס מעניקה גם טיפולי יישור שיניים לילדים ונוער, תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם רפואת השיניים.

"אנו מתמקדים בטיפולים מורכבים, שיקומים, במטופלים שיש להם מחלות קשות שלא כל רופא יכול לטפל, שלל מחלות דנטליות שבדרך-כלל שולחים לבתי חולים, ואז המטופל נאלץ להמתין חודשים ארוכים לקבלת טיפול. מטופלים ממרפאות אחרות שנשלחים לטיפולים מורכבים בבית חולים יכולים להגיע אלינו ולקבוע תור מהיר יחסית. אנו מקבלים את מבוטחי כל קופות החולים ומעניקים רפואה פרטית, איכותית, ובמחיר הוגן, לפעמים לא יקר יותר מאשר הרפואה הציבורית", מסכם ד"ר מוהנא.

אלאדין קליניקס, אח"י אילת 30, קרית חיים

להזמנת תור לייעוץ בטלפון: 04-6999788

למעבר אתר של אלאדין קליניקס >>>

לדף הפייסבוק של אלאדין קליניקס >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר