סטודיו ניצן אנרג׳י (צילום: סטודיו ניצן אנרג׳י)
סטודיו ניצן אנרג׳י (צילום: סטודיו ניצן אנרג׳י)

ניצן אנרג'י: "האימון נותן לי סיבה לקום בבוקר"

ניצן אנרג'י, סטודיו האימונים של ניצן ברלב, מעניק למתאמנים חוויית אימון בקבוצות קטנות ויחס אישי. פעמיים חוותה ניצן התעללות מינית ובנתה את ביטחונה העצמי מחדש בזכות אימוני הכושר

פורסם בתאריך: 13.4.21 14:28

טרנד הכושר הגופני סוחף את המדינה כבר שנים. הרצון להיות חטובים, שריריים ובריאים מפעם ברובנו. אבל לאימון גופני יש יתרונות נוספים שמעבר לחיטוב הגוף.

הסטודיו ניצן אנרג'י של מאמנת הכושר ניצן ברלב הפועל בהיכל הספורט ברוממה מבטיח למתאמנים לא רק חיטוב הגוף, כניסה לכושר וייעוץ תזונתי, אלא גם ובעיקר חיזוק הנפש, הביטחון העצמי וההעצמה האישית.

"אנחנו עובדים בקבוצה קטנה של עד 12 משתתפים, מגיל נערות ועד לגיל הזהב – גברים ונשים. בסטודיו עושים אימון מלא של כל הגוף, בדגש מיוחד על הצרכים האישיים של כל מתאמן. האימון מתאים לכל מי שרוצה לחטב ולחזק את הגוף ומחפש חוויה מהנה וכיפית", אומרת ניצן.

"היתרון של קבוצה קטנה הוא היחס האישי. יודעים מה מצבו של כל אחד, איך הוא מתקדם, מה מתאים לו ומה לא. לרדת במשקל ולהיכנס לכושר קורה תמיד, השאלה היא איך עושים את זה נכון, בלי לאבד את עצמך בדרך", מסבירה ניצן.

אחד האימונים האהובים ביותר בקרב לקוחותיה של ניצן הוא ה-"Slander U". מדובר בשש מיטות לחיטוב וצמצום היקפים וחיזוק הגוף, שכל אחת מהן מטפחת שריר ואזור אחר בגוף. אימון זה הוא בן שעה אחת, לנשים בלבד, והוא אינטימי ומפנק. בעולם הוא מקובל מאוד אבל בארץ הוא חדש.

מיטות סלנדר (צילום: סטודיו ניצן אנרג׳י)

מיטות סלנדר (צילום: סטודיו ניצן אנרג׳י)

הצלחתה של ניצן בתחום האימון האישי אינה מובנת מאליה כלל. למרבה הצער, בצעירותה עברה פעמיים הטרדות מיניות קשות ואף אונס. החוויות האיומות הללו טלטלו את נפשה והותירו בה צלקות מדממות. במשך תקופה ארוכה שקעה בדיכאונות, הסתגרה בתוך עצמה, איבדה את שמחת החיים וגם את מרבית חבריה.

"אחרי הפגיעה המינית הראשונה שחוויתי בגיל 19, חברים התרחקו ממני. הם ידעו מה קרה לי אבל לא הצליחו להתמודד עם המשבר שעברתי. נשארתי לבד בתחושה שעושים עליי חרם. כשהתחלתי להשתקם, חוויתי אונס נוראי שעשה בי בן זוגי דאז. זו הייתה רעידת אדמה של ממש, כל עולמי חרב עליי. נכנסתי לפוסט טראומה קשה, לא ישנתי בלילה, לא בטחתי באנשים, הסתגרתי בתוך עצמי. פחדתי להתקרב לגברים".

כדרך התמודדות, ברחה ניצן אל האימונים הגופניים והחלה לשתף בפייסבוק את חוויותיה ומחשבותיה. להפתעתה, אינספור נשים וגברים חשו הזדהות וחיזקו אותה. "אימון הוא דרך מצוינת לצאת מטראומה. אנשים רבים סובלים מחרדות ודיכאון. התחלתי לשתף את חוויותיי ברשת עם הקוראים. זה התחיל להביא לי גל של עוקבים שהזדהו איתי, עקבו אחרי וכתבו לי. זה ריגש אותי וחיזק אותי מאוד".

כיום, כמאמנת, היא מכירה בכוחו של האימון. "גם בימים הקשים ביותר האימון נתן לי סיבה לקום בבוקר. הרגשתי שהמתאמנים עוזרים לי לא פחות משאני עוזרת להם. הרי לא תיעלם למישהו מאימון, הוא בונה עליך. השתקמתי, התחתנתי, למדתי לתת אמון בבני אדם ובגברים. אני לא מוחקת את העבר אבל משאירה אותו מאחור", היא אומרת.

סטודיו ניצן אנרג'י, היכל הספורט רוממה, טל': 052-6606457

לאתר סטודיו ניצן אנרג'י >>>

למעבר לדף הפייסבוק של ניצ'ן אנרג'י >>>

למעבר לעמוד האינסטגרם של ניצן אנרג'י >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר