אדיר מילר (צילום: אריאל בלאק ודנה קרן)
אדיר מילר (צילום: אריאל בלאק ודנה קרן)

חוזרים לצחוק עם אדיר מילר

קניון שער הצפון תומך בעולם התרבות שחוזר לפעילות לאחר שנת הקורונה במופע של אדיר מילר בתיאטרון קרית מוצקין, ביום ב', 26 באפריל. הכרטיסים למופע יחולקו על רכישה בודדת או מצטברת על סך 399 שקלים בחנויות הקניון בין התאריכים 23-18 באפריל

פורסם בתאריך: 15.4.21 02:23

אחרי שנה לא פשוטה שעברה על עולם התרבות הישראלי ולמעשה על כולנו, קניון שער הצפון מזמין את קהל מבקריו לחזור לצחוק, ומארח מופע מיוחד של הקומיקאי והיוצר אדיר מילר. המופע, שיערך בתיאטרון קריית מוצקין בסוף החודש, יהיה המופע הראשון של מילר באזור הצפון לאחר הקורונה ומיועד ללקוחות הקניון בלבד

לאחר שהשנה האחרונה נתנה לכולנו מעט מדי סיבות לצחוק, קניון שער הצפון תומך בחזרת מופעי התרבות לאזור הצפון ומארח את הקומיקאי והיוצר אדיר מילר במופע מיוחד לקהל מבקרי הקניון.

"אנו שמחים לקחת חלק במהלך כולל של חזרת התרבות לאזור הצפון, ולתמוך בייחוד במופעי תרבות המאפשרים לכולנו לחזור לצחוק לאחר תקופה לא פשוטה", מספר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון.

המופע, אשר ייערך בתיאטרון קרית מוצקין  ביום ב', 26 באפריל, יציין אירוע משמעותי נוסף – חזרתו של מילר להופעות באזור הצפון לאחר הפוגה של מעל לשנה. מילר אשר נחשב לאחד היוצרים והקומיקאים המצליחים בישראל, ישתף את הקהל בחומרים חדשים המאפשרים להסתכל במבט הומוריסטי גם על חוויית הקורונה המטלטלת ועל אתגרי השנה האחרונה.

הכרטיסים למופע יחולקו על רכישה בודדת או מצטברת על סך 399 שקלים בחנויות הקניון בין התאריכים 23-18 באפריל. הכניסה חופשית, חנייה חינם.

קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קרית אתא

למעבר לאתר קניון שער הצפון >>>

לדף הפייסבוק של הקניון >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר