קניות רק בקוויק סופר אונליין | צילום: מנחם רייס
קניות רק בקוויק סופר אונליין | צילום: מנחם רייס

כמה כסף שווה הזמן שלכם?

Quik שירות סופר אונליין, שיוצא בימים אלה עם קמפיין חדש אחרי הנפקה בורסאית, כבש את המדינה עם קניות עד הבית באמצעות ממשק צעיר, יעיל וידידותי, שמשאיר לכם זמן לאיכות

פורסם בתאריך: 16.6.21 09:12

כולנו עסוקים מאוד והזמן הפך משאב יקר עבור כל אחד ואחת מאיתנו. קניות הן הדבר האחרון שמתחשק לנו לבזבז עליו את המשאב היקר הזה ואת מעט הזמן הפנוי שנותר לנו אנו מעדיפים לנצל לטובת פעילות כיפית, זמן איכות עם המשפחה, תחביב או סתם ליהנות מכמה דקות של שקט.

Quik שירות סופר אונליין מאפשר לכם, היום יותר מתמיד, ליהנות מפלטפורמת הזמנת קניות מהסופר יעילה, איכותית וידידותית למשתמש, שחרטה על דגלה את הרצון לחסוך לצרכן הישראלי מקסימום זמן ולאפשר לו ליהנות ממוצרי סופר איכותיים עד הבית, תוך שעתיים בלבד מרגע ההזמנה.

בקיצור, המצאה גאונית בהחלט שמי שהגה אותה שם לעצמו מראה דרכה בחן את הזמן מזווית עינו של הלקוח וחשב כיצד הוא יכול להנגיש לו את סל הקניות השבועי בנוחות מרבית וגם במחירים סופר משתלמים.

אך זה לא הכל, עם הממשק של Quik אפשר לעדכן את ההזמנה עד הרגע האחרון, כך שאין צורך לרוץ לסופר השכונתי אם שכחתם משהו. את ההזמנה מבצעים מלקטים מקצועיים, שיבחרו עבורכם את המוצרים הטריים ביותר, ללא מתן העדפה למותג זה או אחר ומבלי להתחשב במלאי הקיים. המוצרים יוצאים לדרך מכל סופר מרכזי, כמעט בכל עיר בארץ במרחק קצר ממזמין ההזמנה וגם על אופן האריזה חשבו עבורכם על מנת שזמן הפריקה יהיה קצר ונוח.

ולמה היום יותר מתמיד? Quik שירות סופר אונליין שדרגו את הממשק על מנת לקצר גם את זמן הישיבה מול המסך: רשימת המוצרים הקבועה שלכם נמצאת באתר, כולל משקל הירקות והפירות שאתם מזמינים, לצד מוצרים שאתם קונים לעתים רחוקות יותר והמלצה למוצרים נוספים שיכולים להתאים לכם באופן אישי.

בנוסף, המוצרים תויגו לפי המחלקות בסופר או מיקומם במטבח כך שתמצאו את הדרך הכי קצרה לבצע את הקניות שלכם באתר שהוא צעיר, חי, בועט ועדכני, המספק חוויה בטוחה ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

מתוך הקמפיין החדש. ליאור אשכנזי | צילום: אוהד רומנו

מתוך הקמפיין החדש. ליאור אשכנזי | צילום: אוהד רומנו

בקמפיין החדש של החברה, בכיכובו של הפרזנטור ליאור אשכנזי בהשקעה של חמישה מיליון שקלים ושיעלה בקרוב, תוכלו להתרשם מהתפיסה הבסיסית של החברה בדמותו של פרופסור, אשר מציג את דילמת הזמן המבוזבז שלנו באמצעות סיטואציות אמיתיות מהחיים. ואת הפתרון של Quik לייעול הזמן.

דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין: "Quik שמה לעצמה מטרה, כחלק מהחזון שלנו, לעשות הכל כדי לאפשר ללקוחות לנצל את הזמן בחוכמה ולא לבזבז זמן יקר על קניות בסופר. המשימות בחיינו מתחלקות לשתיים – מטלות וחוויות. קניות בסופר זו לא חוויה, בטח לא כשצריך לעשות קניות לפחות פעם עד פעמיים בשבוע. אנו סבורים שהלקוחות בישראל חכמים ויודעים לרכוש בתבונה וככל שהם מבינים את הכוח של הזמנת הסופר באונליין כך מרבים להזמין ולנצל את הזמן שלהם לדברים החשובים להם באמת. לכן, המשימה שלנו לייצר עבורם חווית קנייה מהירה, יעילה ונוחה לאורך כל תהליך הרכישה".

השירות תפס תאוצה בימי הקורונה, אנשים התאהבו במותג שמביא משהו שונה בנוף רכישות האונליין והיום קוויק שירות סופר אונליין, היא השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל והסופר היחיד בישראל שהוא רק אונליין. החברה, אשר חוותה גידול משמעותי בנתח השוק שלה, אף השלימה לאחרונה הנפקת מניות ראשונה בתל אביב וגייסה כ-88 מיליון שקל וזאת לאחר שכבר השקיעו בה רשת סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות וקבוצת יוניון.

סמנכ"לית השיווק, דורין פישר | צילום: אוהד רומנו

סמנכ"לית השיווק, דורין פישר | צילום: אוהד רומנו

ובנימה אישית, בתור רוכשת קבועה באונליין, החלטתי לנסות את השירות בעצמי. חייבת לציין שהייתי מעט ספקנית, בעיקר לגבי העמידה בלוח הזמנים. אך, אחרי שעתיים בדיוק התייצב בביתי סל קניות לתפארת, פריקה קלה כמובטח וכל מילה נוספת מיותרת.

להזמנות און ליין: Quik.co.il

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר