אשה מוכה (צילום: sdecoret/depositphotos.com)
אשה מוכה (צילום: sdecoret/depositphotos.com)

כתב אישום נגד שוטר שהכה את אשתו ובתו

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף שהכה בכמה הזדמנויות את אשתו לעיני ילדיהם ואיים עליה כי יהרוג אותה. במקרה אחר הוא פגע בבתם הקטינה, ובכמה הזדמנויות צילם את ילדיו והורה להם לשקר כי אמם היא שהכתה אותם

פורסם בתאריך: 17.8.22 17:08

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף שהכה בכמה הזדמנויות את אשתו ואיים עליה כי יהרוג אותה. המעשים בוצעו לעיני ילדיהם, ובתם הקטינה נפגעה אף היא מהנאשם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן לביא, בני הזוג נשואים כ-13 שנים ולהם שלושה ילדים. במהלך חייהם המשותפים נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי המתלוננת. הוא כיוון נשק לראשה ואיים עליה "אם לא תשתקי אני אהרוג אותך", הכה אותה, גרם לה לחבלות ושבר חפצים בביתם.

 

 

באחד מהמקרים, על רקע ויכוח בין בני הזוג הכה הבעל את אשתו בגופה ובפניה, סטר לה וחנק אותה באמצעות כרית, וזאת לעיני ילדיהם. בשלב מסוים הכתה הבת הבכורה את אביה בפניו במטרה להזיז אותו מאמה, וזה בתגובה הדף אותה בפניה. במקרה אחר, גם כן על רקע ויכוח בין בני הזוג, הכה הבעל את אשתו בראשה באמצעות חפץ, והיא נחבלה בראשה ודיממה. במקרה נוסף, אף הוא במהלך ויכוח בין השניים, הדף הבעל את אשתו על קיר בביתם, וכתוצאה מכך היא נחבלה באצבע ברגלה. על פי כתב האישום, בכמה הזדמנויות צילם הנאשם את ילדיו והורה להם לומר בכזב כי אמם היא שהכתה אותם.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש בזדון, תקיפה בנסיבות מחמירות של קטין בידי אחראי ובידוי ראיה.

המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר