זירת התאונה בכביש יעקב דורי (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה בכביש יעקב דורי (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

משפחת ההרוג מציעה פרס כספי על מידע שיוביל לתפיסת הדורס

ג'ניה גרינברג, נכדו של ההרוג בתאונת הפגע וברח שהתרחשה אתמול בכביש דורי, מציע פרס כספי על כל מידע שיוביל לתפיסתו של הנהג הפוגע. במשטרה מבקשים את עזרת הציבור ומפרסמים מידע ולפיו הרכב הוא ישן מסוג סטיישן חמש דלתות בצבע כהה עם נזק בחזית, במכסה המנוע ובשמשה הקדמית

פורסם בתאריך: 16.11.22 20:46

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור נהג הרכב בתאונת הפגע וברח שאירעה אתמול (שלישי) בכביש יעקב דורי בחיפה ואשר בה נפצע הולך רגל בן 84, ולאחר מכן נפטר מפצעיו בקריה הרפואית רמב"ם.

בוחני תאונות הדרכים במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה, ועד כה עולה מהחקירה כי הולך הרגל נפגע בעת שחצה את הכביש מרכב ישן מסוג סטיישן חמש דלתות בצבע כהה עם נזק בחזית, במכסה המנוע ובשמשה הקדמית.

בעקבות המקרה מבקשת המשטרה את עזרת הציבור באיתור פרטים על אודות הרכב הפוגע ובעליו. כל היודע דבר על אודותיו מתבקש לדווח לתחנת המשטרה הקרובה לביתו או למוקד 100 של המשטרה.

בתוך כך, ג'ניה גרינברג, נכדו של ההרוג בתאונה, פרסם היום פוסט בפייסבוק שבו כתב: "סבא שלי נהרג בתאונת פגע וברח אתמול בערב בסביבות השעה 18:00 ברחוב פינסקר בירידה לדורי. כל מי שהיה במקום, ראה משהו או אולי אפילו צילם במצלמת רכב ויש לו מידע כלשהו על הנהג ועל הרכב הפוגע, בבקשה לפנות אלי. כל מידע שיוביל לתפיסתו יזוכה בפרס כספי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר