ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

בת 85 נפצעה באירוע ירי בחיפה

אשה בת 85 נפצעה באירוע ירי ברחוב ברוך כהן בחיפה. הפצועה פונתה במצב קל לחדר הלם בקריה הרפואית רמב"ם. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ

פורסם בתאריך: 27.11.22 20:53

במוקד 100 של המשטרה התקבל הערב (ראשון) דיווח על אירוע ירי ברחוב ברוך כהן בחיפה. מהמשטרה נמסר כי "על פי גורמי רפואה, ככל הנראה כתוצאה מהירי נפצעה קשישה תושבת המקום בת 85 באורח בינוני, והיא פונתה להמשך טיפול רפואי בקריה הרפואית רמב"ם".

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על אשה במצב בינוני, בהכרה מלאה עם פציעות חודרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי במקום ופינו אותה לרמב"ם.

חובשים בכירים במד"א חי טקאטש וישי לוי: "כשהגענו ראינו על הרצפה אשה כבת 80 בהכרה מלאה. היא היתה מבוהלת וכאובה, וסבלה מפציעות חודרות. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

גם צוותים של איחוד הצלה מחוז צפון הגיעו לזירה. פרמדיק איחוד הצלה טל רוזן: "בסיוע חובשים נוספים שהיו במקום הענקנו לפצועה סיוע ראשוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים, כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

מרמב"ם נמסר שהאשה שנפגעה מירי פונתה במצב קל לחדר הלם. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת החקירה שנפתחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אין משטרה ועשרות אלפי נשקים בידי עבריינים

    הפכנו למדינת הפשיעה וחשופים למחבלים – אלפי פצועי ירי בשנה
    רולטה על חיינו

  2. אריה

    זה קרה בשער העלייה. למה אתם לא כותבים גם על בניין הרפאים החדש בן 100 הדירות שנבנה שם במסגרת פינוי בינוי והחברה מאום אל פאחם שבנתה אותו פשטה את הרגל כי שילמה פרוטקשן במליוני שקלים לארגון הפשע חרירי????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר