אירוע התקיפה בכביש (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אירוע התקיפה בכביש (צילום: דוברות משטרת ישראל)

האלימות בכבישים הגיעה לחיפה: רוכב קטנוע תקף נהג רכב

רוכב קטנוע בן 22 התעצבן על עקיפה של הנהג, ובתגובה בעט במראה של הרכב ושבר אותה. כשהנהג ירד מהרכב כדי לבחון את הנזק, החשוד איים על חייו ריסס גז פלפל על פניו וגרם לו לחבלה בעיניו. אך הוא לא הסתפק בכך, חבט באמצעות קסדתו על הרכב וגרם לו לנזק. לאחר מכן ברח החשוד מהמקום, אך נעצר

פורסם בתאריך: 30.11.22 16:54

הבריונות בכבישים: בסוף השבוע תקף רוכב קטנוע נהג רכב בחיפה, והיום (רביעי) הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד, תושב חיפה בן 22.

ביום שישי התקבל דיווח במשטרת חיפה על תקיפת נהג. שוטרי סיור של תחנת חיפה הגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות. מהחקירה עלה כי נהג הרכב נסע עם אשתו ועם בתו, וביצע עקיפה. רוכב הקטנוע צפר לו, וכאשר השניים עצרו ירד החשוד מהקטנוע, בעט במראה של הרכב ושבר אותה. כשהנהג ירד מהרכב כדי לבחון את הנזק, החשוד איים על חייו, אמר "אתה תראה מי אני, אני אהרוג אותך", ריסס גז פלפל על פניו כמה פעמים, וגרם לו לחבלה בעיניו. כאשר הנהג חזר לרכבו חבט החשוד באמצעות קסדתו על הרכב כמה פעמים וגרם לו לנזק במספר מקומות. לאחר מכן ברח החשוד מהמקום.

 

 

שוטרי תחנת חיפה איתרו את החשוד תוך זמן קצר, והוא הובא לחקירה ונכלא. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בחיפה, והיום כאמור הגישה חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום נגד החשוד.

 

הרכב שניזוק (צילום: דוברות משטרת ישראל)

הרכב שניזוק (צילום: דוברות משטרת ישראל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. לא משנה ערבי יהודי. כל מי שאלים על הכביש

    צריך להיות חודש במעצר מינהלי !!!
    ואז משפט

  2. לא ערבי

    ערבי כמו אריק גרינפלד שכמעט הרג מישהו עם הקסדה באיילון? או אולי כמו עדי מזרחי שרצח כי הוא לא רצה שיצלמו אותו עובר באדום? כמעט כל האלימות הגואה בכבישים לאחרונה באה מיהודים כשרים. אבל למה לא, בוא נצא קודם כל מנקודת הנחה שזה ערבי.

  3. ראובן

    עד שלא תהיה ענישה באמת מרתיעה-לפחות 6 שנים (מה שהחוק קובע במקרה תקיפה בנסיבות חמורות) נמשיך לשמוע על מקרים כאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר