בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)
בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)

כתב אישום מזעזע: צילם את איבר מינה של אשה מורדמת כשעבד כאח ברמב"ם

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב מייחס לאורן חננייב, בן 28 מקרית ים, שורה של עבירות מין. בין היתר נטען כי הוא צילם את איבר מינה של חולה בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והחזיק ברשותו אלפי תמונות וסרטונים, שבחלקם נראים קטינים וקטינות בעת קיום יחסי מין, גם עם חיות

פורסם בתאריך: 15.12.22 14:21

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט השלום כתב אישום נגד אורן חננייב, בן 28 מקרית ים, בגין עבירות מין. בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טל בנאי גת, נטען כי במהלך ספטמבר השנה, בעת שחניינב עבד כאח מסייע בניתוח בקריה הרפואית רמב"ם, הוא צילם את איבר מינה של חולה בעודה מורדמת לקראת ניתוח. לפי כתב האישום, חודשים אחדים לפני כן צילם חננייב קטין כבן 4 עירום לאחר מקלחת, ואת התמונות שלח באמצעות אפליקציית הטלגרם לחברו.

עוד נטען בכתב האישום כי חננייב החזיק אלפי תמונות וסרטונים, שבהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים בעת קיום יחסי מין עם בגירים, עם קטינים ואף עם חיות.

 

 

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציינה עו"ד בנאי גת: "המעשה המגונה בוצע על ידי הנאשם בצעירה מורדמת לצורך ניתוח, תוך הפרה בוטה של האמון הניתן בו במסגרת תפקידו כאח האמור לסייע בניתוח. צילום הקטין העירום נעשה בביתו – מקום שבו אמור הקטין להרגיש בטוח ובנוח – גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".

לחניינב יוחסו עבירות של מעשה מגונה באשה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה שבו היא היתה שרויה, של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, ושל החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר