ילדה שעברה התעללות (צילום: AndreyPopov/depositphotos.com)
ילדה שעברה התעללות (צילום: AndreyPopov/depositphotos.com)

"קשרה את ידיהם של פעוטות, הרביצה להם וקיללה אותם"

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד אירינה שקירוב, גננת מטירת כרמל, בגין התעללות בקטינים ותקיפה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים מכיוון שהיא עזבה את הארץ לקראת סיום חקירתה וחזרה לישראל רק לאחר הליך הסגרה ממושך

פורסם בתאריך: 2.1.23 08:30

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אירינה שקירוב, גננת מטירת כרמל, בגין התעללות בקטינים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עולה כי שקירוב ניהלה את גן הילדים האנייה הקטנה שבבעלותה, וכי בגן טופלו בעת האירועים (שנת הלימודים 2018-2017) 22 פעוטות בגיל שנה וחצי עד שלוש. לפי כתב האישום, בהזדמנויות רבות התעללה שקירוב בפעוטות שעליהם היא היתה אחראית. היא נהגה להאכיל את הילדים באגרסיביות חרף התנגדותם ולא חדלה גם כשבכו וגם אם הקיאו, דחפה את ראשם אל תוך הצלחת תוך שהיא לופתת את עורפם בכוח, נהגה לקשור את ידיהם של פעוטות, להרביץ על ישבנם בעוד שהם בוכים, לקלל אותם בשפה הרוסית ולאיים שתכה אותם בחגורה.

 

 

עוד עולה מכתב האישום כי באחד מהמקרים כיסתה שקירוב את ראשו של פעוט בשמיכה מכיוון שסירב לישון, ובהמשך גם תקפה אותו פיזית.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים בעניינה. בבקשת המעצר נכתב כי החשש להתחמקותה של שקירוב מהליכי המשפט הוא קונקרטי, בהתייחס לכך שהיא עזבה את הארץ באוגוסט לקראת סיום חקירתה וחזרה לישראל רק לאחר הליך הסגרה ממושך, שבמהלכו היא היתה עצורה בגיאורגיה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר