הכלוב שבו היה כלוא התינוק (צילום: דוברות המשטרה)
הכלוב שבו היה כלוא התינוק (צילום: דוברות המשטרה)

מזעזע: תינוק בן שנה וארבעה חודשים נכלא בכלוב ברזל

שוטרים שהגיעו לחיפוש יזום בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה נחרדו למצוא תינוק בן שנה וארבעה חודשים כלוא בכלוב ברזל נעול. הם חילצו מיד את התינוק מתוך הכלוב, והאם, בת 35, שלא נכחה בדירה, הובאה למקום ונעצרה בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע

פורסם בתאריך: 16.1.23 13:19

שוטרים שהגיעו לחיפוש יזום בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה נחרדו למצוא תינוק בן שנה וארבעה חודשים כלוא בכלוב ברזל.

אתמול (ראשון) בערב ביצעו בלשי תחנת נצרת ביחד עם בלשי תחנת חיפה פעילות יזומה בתחום הסמים במתחם מגורים בעיר. במקום בוצע חיפוש, שבמהלכו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית, ונעצרו שני חשודים באחזקתם – תושבי חיפה בני 22 ו-27. אלא שבכך לא הסתיימה עבודתם של השוטרים. בחיפוש נוסף בקומת הכניסה, שבה מתגוררים הורים עם ששת ילדיהם, הזדעזעו השוטרים לגלות באחד מהחדרים כלוב ברזל גדול עם נעילה, ובתוכו ילד כבן שנה וארבעה חודשים כשהוא נעול.

 

 

הבלשים חילצו מיד את התינוק מתוך הכלוב, שבו נמצאו כריות ובקבוק שלו. האם (35), שלא נכחה בדירה, הובאה למקום ונעצרה על ידי הבלשים בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרה של האם עד ליום רביעי.

קצין אח"מ של תחנת חיפה רפ"ק יוסי אטיאס: "זהו אחד מהמקרים החמורים והקשים שבהם נתקלתי. התינוק הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת ממנו. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם. המשטרה וגורמי רווחה בעירייה ביצעו פעולות חירום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום. אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר