הנרצחת דריה לייטל ובעלה ג'וסיה דניאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלה)
הנרצחת דריה לייטל ובעלה ג'וסיה דניאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלה)

כתב אישום נגד ג'וסיה לייטל בגין רצח אשתו דריה

מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) לבית המשפט המחוזי עולה כי ג'וסיה דניאל לייטל היכה את אשתו דריה בצלעותיה, לאחר מכן חנק אותה. בהמשך הוא בדק אם היא נושמת והבין שהיא עדיין בחיים, וכדי לוודא את מותה הוא נטל פטיש והיכה אותה בראשה בזמן שהיתה שרועה על הרצפה

פורסם בתאריך: 3.4.23 10:22

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד ג'וסיה דניאל לייטל בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו דריה לייטל בזמן ששלוש בנותיהם ישנו בחדר הסמוך.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד עינב איטסקו גולד, יחסיהם של בני הזוג לייטל היו מעורערים, ודריה שקלה לעזוב אותו ובהמשך להתגרש ממנו, וזאת מכיוון שהיא הרגישה שהוא מסוכן ושלא טוב לה איתו. ביום שישי, 17 במרץ, בשעות הלילה המאוחרת, הלכה דריה לישון וג'וסיה שהה בסלון. לאחר ששתה כמה בקבוקי בירה הוא ערך חיפוש במחשב שבו נהגה אשתו להשתמש ובטלפון הסלולרי שלה במטרה לבדוק אם היא בוגדת בו. במהלך החיפוש הנאשם מצא התכתבויות של דריה עם חברות שלה, ומהן הוא הסיק כי בכוונתה לעזוב אותו, והדבר עורר את כעסו.

 

 

כעבור כמה שעות התעוררה דריה משנתה בגלל בכי של אחת מהילדות, ניגשה לחדר השינה שלהן, הרדימה אותה ולאחר מכן הלכה לסלון.  בעלה הכעוס התעמת איתה על רקע רצונה לעזוב אותו, והיא השיבה לו שהוא מסוכן ושלא טוב לה איתו. בתגובה צעק בעלה שהיא תיקח את הדברים שלה ותעזוב את הבית, והיא השיבה לו שהיא תעזוב את הבית ביחד עם הילדות.

בשלב זה גמלה בלבו של ג'וסיה החלטה להמית את אשתו. הוא היכה אותה בצלעותיה, לאחר מכן חנק אותה, ולאחר שחש כי היא הפסיקה להיאבק בו, הוא הרפה מצווארה. בהמשך הוא בדק אם היא נושמת והבין שהיא עדיין בחיים, וכדי לוודא את מותה הוא נטל פטיש והיכה אותה בראשה בזמן שהיתה שרועה על הרצפה. בכל אותו הזמן ישנו הילדות בחדר השינה הסמוך.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר