היכל המשפט בחיפה (צילום: בועז כהן)
היכל המשפט בחיפה (צילום: בועז כהן)

כתב אישום: ניסה לרצוח את אשתו לעיני ילדיהם

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד גבר בן 41 מאזור חיפה שדקר את אשתו לנגד עיניהם של ילדיו הקטינים ותקף שניים מילדיו, וזאת לאחר שלא איתר את תעודת הזהות שלו. כתב האישום מייחס לנאשם ניסיון לרצח, חבלה בכוונה מחמירה, התעללות בקטין, איומים ועוד

פורסם בתאריך: 20.7.23 16:16

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גבר בן 41 מאזור חיפה שדקר את אשתו לנגד עיניהם של ילדיו הקטינים ותקף שניים מילדיו. כתב האישום מייחס לנאשם ניסיון לרצח, חבלה בכוונה מחמירה, התעללות בקטין, איומים ועוד.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד מיכל אפלבוים, לבני הזוג יש שבעה ילדים, שהבכור שבהם הוא בן 20. הנאשם, בנוכחות בנם בן ה-14 והפעוטות בני השנתיים וה-3, איים על אשתו שהיתה במטבח לאחר שלא איתר את תעודת הזהות שלו. עוד לפני שהאשה הספיקה לענות לקח בעלה סכין מטבח גדולה ודקר אותה בחזה בכוונה לגרום למותה, כשלידם עומדים הילדים צועקים ובוכים.

המתלוננת התחננה בצעקות ובזעקות בפני הנאשם שיפסיק את מעשיו, אך הוא היה נחוש לגרום למותה, המשיך לדקור אותה ואף שפך על ברכיה מים רותחים. למשמע זעקות האשה והילדים הגיע בנם בן ה-12 למטבח וראה את אביו דוקר את אמו. הילד המבוהל נשכב על הרצפה, רעד מפחד ובכה.

 

 

הנאשם הניף את הסכין לעבר צווארה של אשתו כדי לדקור אותה פעם נוספת ולגרום למותה. אז הגיעו למטבח הבן הבכור, תפס את אביו ומנע ממנו לדקור שוב את האם. לאחר מכן הוא לקח את אמו ואת אחיו לחדרו, פשט את חולצתו ועטף את צווארה המדמם של האם והזעיק את המשטרה. אז יצא הנאשם מהמטבח, ניגש לחדרו, החליף מכנסיים ויצא מהבית. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים למקום, אך לא איתרו הגבר. האשה פונתה לבית החולים מיד לאחר האירוע, כשהיא סובלת מדקירות בפלג גופה העליון – בצוואר, בבית החזה, בבטן וביד – ומכוויות קשות בשתי ברכיה. היא עברה ניתוח שבו בוצעה כריתה של חלק מהמעי הגס.

לאחר האירוע יצאו אחיה של האשה, בנם הבכור של בני הזוג ובן נוסף (12) לחפש את הנאשם ומצאו אותו מסתתר בחצר הבית השכן. הם התעמתו איתו והטיחו בו כי הוא ניסה לרצוח את אשתו. הנאשם נטל טורייה שהיתה במקום וניסה לתקוף את בנו הצעיר, אך הדוד מנע ממנו לעשות כך, ובתגובה הכה הנאשם את הדוד באמצעות הטורייה בחזה ובזרוע וגרם לו לחבלות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משפחת מחוסלי

    השריצה לו 7 ילדים וניסה לחסל אותה.
    לטפל בהם לבד יחסל אותו חח.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר