עצור (צילום: BrianAJackson/depositphotos.com)
עצור (צילום: BrianAJackson/depositphotos.com)

כתב אישום: בן 32 מאום אל-פחם אנס צעירה בחיפה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד רמזי בן עאמר לוואחמה, בן 32 מאום אל-פחם, בגין אינוס בנסיבות מחמירות ותקיפה של צעירה בת 21 בסמטה סמוכה לתחנת מטרונית. המתלוננת חולצה לאחר שהצליחה לברוח ופנתה לשני אנשים ששהו ברכב שעמד ברמזור, ואלה הסיעו אותה מהמקום

פורסם בתאריך: 27.7.23 12:47

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רמזי בן עאמר לוואחמה, בן 32 מאום אל-פחם, בגין אינוס ותקיפה של צעירה בת 21 בחיפה.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד מירב בר, הנאשם הגיע בשעות הערב לתחנת מטרונית לאחר שצרך משקאות אלכוהוליים. הוא נרדם על המדרכה עד שפקח של המטרונית ואדם נוסף הרימו אותו והושיבו אותו על ספסל סמוך. זמן קצר לאחר מכן חלפה המתלוננת על פני הספסל שעליו יישב הנאשם, וכשזה הבחין בה הוא קם ממקומו והלך בעקבותיה. הנאשם התקרב למתלוננת ולפתע כרך את זרועו סביב צווארה, הצמיד את כף ידו לפיה ומשך אותה בכוח לסמטה. היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו, אך הוא הפיל אותה אל הקרקע על גבה וביצע בה עבירות מין.

 

 

המתלוננת צעקה וניסתה להיאבק בנאשם, והוא הכה אותה בפניה. היא התחננה לעזרה, ביקשה מהנאשם שיניח לה, נאבקה בו וניסתה להשתחרר מאחיזתו, אך הוא לא הרפה. לאחר זמן מה הצליחה המתלוננת להשתחרר מאחיזתו ורצה כדי לברוח ממנו. במהלך המנוסה היא הבחינה שהנאשם רץ לכיוונה, ולכן ירדה אל הכביש בניסיון לעצור נהג שיסייע לה להימלט מהמקום. המתלוננת פנתה לזוג אנשים ששהו ברכב שעמד ברמזור, ואלה הסיעו אותה מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת לחבלה ממשית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר