זירת הירי ברחוב השיירה בקרית חיים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת הירי ברחוב השיירה בקרית חיים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שוטר ירה למוות בצעיר ממוצא אתיופי

צעיר כבן 20 ממוצא אתיופי נורה למוות בקרית חיים. מהמשטרה נמסר כי שוטר שלא היה בתפקיד הבחין בקטטה בין כמה צעירים. לטענתו הוא ניסה להפריד ביניהם ואז הותקף, ומשום שחש בסכנת חיים ביצע ירי. האירוע הועבר לחקירת מח"ש

פורסם בתאריך: 30.6.19 20:39

צעיר כבן 20 ממוצא אתיופי נורה הערב (ראשון) למוות על ידי שוטר ברחוב השיירה בקרית חיים. בשעה 20:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על פצוע מירי בקרית חיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לצעיר שהיה במצב אנוש ופינו אותו לבית החולים רמב"ם תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

גל סטבסקי, חובש בכיר של מד"א: "כשהגעתי למקום ראיתי את הפצוע שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקתי לו טיפול רפואי מיידי שכלל עיסויים ועצירת דימומים, והוא פונה במהירות לרמב"ם בניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה למקום תוך המשך ביצוע פעולות החייאה". זמן קצר לאחר שהגיע לבית החולים נקבע מותו.

 

 

מדוברות המשטרה נמסר כי כוחות של המשטרה הגיעו למקום ואחרי בדיקה ראשונית התברר כי שוטר שלא היה בתפקיד ואשר שהה עם אשתו ועם שלושת ילדיו בגן שעשועים סמוך לזירת האירוע הבחין בקטטה ברחוב בין כמה צעירים וניסה להפריד בין הצדדים. לאחר שהזדהה כשוטר, הצעירים יידו לעברו אבנים. השוטר, שלטענתו חש בסכנת חיים, ביצע ירי.

במהלך האירוע נחבל השוטר בפלג גופו העליון ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. עוד נמסר מהמשטרה כי המשך חקירת האירוע הועברה למחלקה לחקירות שוטרים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה חשוב מה מוצאו של הבחור, חאלס ליצור גזענות איפה שאין.

  2. אתיופים

    אלק מה זה חשוב. אתה לא מתבייש טובחים באתיופים כאילו זו פקודה מלמעלה להרוג כמה שיותר. הגיעו מים עד נפש אבשה אין אמונה בממסד בטח שלא במשטרה הטיפולית צריך להפוך פה הכל תתכוננו כי זאת מ ל ח מ ה. הקדוש ברוך הוא איתנו

  3. פנינה

    שוטר רוצח לכלא!!!!.. משטרת ישראל לא נמאס לכם לטבוח מעדה הזו!!!!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נמאס האתיופים הם בני אדם כמנו ועם האחים שלנו לא משנה צבע האור או משהו אנחנו אוהבים אותם חתיכת חראות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר