מקסים גושין (צילום: דוברות עיריית נשר)
מקסים גושין (צילום: דוברות עיריית נשר)

מתוכנית "עיר ללא אלימות" לכתב אישום על… אלימות

האחים מקסים וואדים גושין, לשעבר אלופי ישראל בג'ודו, מואשמים בעבירות של סחיטה בכוח ותקיפה באיומים של בעל פיצריה בקרית אתא. מקסים, שהתמודד בבחירות למועצת העיר ברשימת חיפה ביתנו, הושעה היום מתפקידו כמדריך מוגנות בפרויקט "עיר ללא אלימות"

פורסם בתאריך: 10.7.19 15:25

האחים מקסים (31) וואדים (29) גושין, לשעבר אלופי ישראל בג'ודו, הואשמו ביום ראשון בבית משפט השלום בקריות בעבירות של סחיטה בכוח ותקיפה באיומים של בעל פיצריה בקרית אתא. באופן פרדוקסלי, מקסים גושין, שהתמודד בבחירות למועצת העיר ברשימת חיפה ביתנו בראשותו של לזר קפלון, משמש מדריך מוגנות בפרויקט "עיר ללא אלימות".

לאחר היוודע דבר כתב האישום פנו היום (רביעי) חברת מועצת העיר מהאופוזיציה סופי נקש וחבר המועצה מהקואליציה צביקה ברבי אל מנכ"ל בית עולה שי פישל, המשמש גם מנהל התוכנית "עיר ללא אלימות", ובעקבות הפנייה הושעה גושין לאלתר מתפקידו.

פישל: "הבוקר, ברגע שנודע לנו על הגשת כתב האישום, הושעה מקסים מתפקידו עד להודעה חדשה ועד לסיום ההליך המשפטי נגדו. מעבר לזה לא ידועים לנו פרטים על החקירה ועל כתב האישום".

 

 

לפי כתב האישום, ב-1 באפריל הגיעו שני האחים לביתו של בעל הפיצרייה, שמתגורר בקרית מוצקין, דרשו מאביו ומאחותו לצאת אליהם בגלל חשבון שיש להם איתו, ואיימו עליהם. באמצע חודש יוני הם חזרו למקום, והפעם תקפו באגרופים ובבעיטות את בעל הפיצרייה. מעטפה עם 4,800 שקל שהיתה בידו נקרעה, והאחים דרשו ממנו 10,000 שקל תוך שבוע. בעקבות התקיפה נגרמו לבעל הפיצרייה חבלות ודימומים. לקראת סוף החודש הגיעו האחים שוב אל הבית כדי לדרוש את הכסף, ועוררו את חשדם של שוטרים שעברו במקום באקראי. בעל הפיצרייה פנה לשוטרים ודיווח להם על סחיטה. האחים נעצרו, ומאז הם מוחזקים במעצר.

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי גושין שימש עד היום כמדריך מוגנות בבית הספר עירוני א', ובתפקידו סייע לצוות בית הספר למנוע תופעות של אלימות, שוטטות, סמים ואלכוהול.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר