מוחמד חטיב בדיון בהארכת מעצרו (צילום: אלה אהרונוב)
מוחמד חטיב בדיון בהארכת מעצרו (צילום: אלה אהרונוב)

המטפל החשוד ברצח חוסה שוחרר למעצר בית

לאחר כמה הארכות מעצר שחרר בית המשפט למעצר בית בתנאים מחמירים את מוחמד חטיב, החשוד ברציחתו של אפרים בן ברוך בחודש שעבר. בא כוחה של המשפחה עו"ד דן זילברמן: "החשוד צריך להישאר מאחורי סורג ובריח"

פורסם בתאריך: 8.8.19 11:25

מוחמד חטיב, המטפל ממעון רמת חיפה, שוחרר אתמול (רביעי) על ידי בית המשפט למעצר בית בתנאים מחמירים. חטיב נעצר זמן קצר לאחר אשפוזו של החוסה אפרים בן ברוך ז"ל, שהגיע למרכז הרפואי בני ציון עם פגיעות ראש לפני קרוב לחודש, וכעבור שבועיים מת מפצעיו. הוא נחשד בהתעללות בבן ברוך – חשד שנתמך לכאורה על ידי סרטונים. נוסף על כך דיווחה משפחתו של בן ברוך כי לפני ששקע בתרדמת הוא סיפר לאחותו על כך שעבר לכאורה התעללות על ידי חטיב.

בעקבות המקרה פתחה המשטרה בחקירה וביקשה מעת לעת להאריך את מעצרו של חטיב כדי לבצע פעולות חקירה נוספות. בית המשפט נעתר כמה פעמים לבקשות, עד שאתמול החליט על שחרורו של החשוד למעצר בית. צוות ההגנה של חטיב טען כל העת שלא ניתן להוכיח קשר בין מעשיו לבין מותו של בן ברוך.

 

 

בא כוחה של המשפחה עו"ד דן זילברמן אמר בתגובה לשחרור: "שחרורו של החשוד למעצר בית עד ל-28 באוגוסט בתנאים המחמירים ביותר לא מעיד דבר וחצי דבר על הקלת ראש מצד בית המשפט, המשטרה והפרקליטות במעשיו החמורים והקשים שננקטו, לשיטתנו ולהבנתו, על ידיו כלפי המנוח. למותר לציין שמבחינת המשפחה החשוד צריך להישאר מאחורי סורג ובריח בשל מעשיו הנפשעים כלפי יקירם שנקטף מהם בטרם עת. המשפחה סומכת על כל הגורמים המעורבים בתיק שיידעו למצות את הדין עם החשוד ועם כל גורם נוסף האחראי לאירוע החמור הזה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באיזה מדינה בעולם חשוד ברצח משוחרר למעצר בית? בכלל, הסדרי טיעון ושחרור למעצר בית הפכו לנוהג רגיל במקום מעצר עד תום הליכים. לא פלא שהמדינה הופכת לאוסף של זבל אנושי-ערסים שתויים, מסוממים, אלימים ורוצחים בנהיגה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בלתי נתפס, התעלל ופגע בקשיש המסכן. למה משחררים אותו? רק על זה צריך חקבל הרבה שנים בכלא. הוא בטוח ינסה לברוח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר