"תנועה ציבורית" (צילום: כפיר בולוטין)
"תנועה ציבורית" (צילום: כפיר בולוטין)

בסוף השבוע הקרוב הדר מתעוררת: אמנות, מיצגים ומופעים

כחלק מאירועי "החג של החגים" יתקיים בהדר מיזם "רדאר", וכל מוסדות האמנות, הציבוריים והפרטיים ייפתחו. אוצרת ומנהלת המיזם, רות אופנהיים: "סוף השבוע יבטא את הכוח היצירתי המקומי ויחשוף את סצנת האמנות השוקקת בחיפה". הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 7.12.21 11:32

בסוף השבוע הקרוב (11-9 בדצמבר) ייפתחו לציבור כל מוסדות האמנות בשכונת הדר וסביבותיה וכ-40 חללי סטודיו ומרחבי יצירה פרטיים, ביניהם: מוזיאון חיפה לאמנות, בית הגפן, בית האמנים, פירמידה מרכז לאמנות עכשווית, בית הספר הנביאים ועוד.

במקביל, ייערכו מופעים, מיצגים שונים בתוך מוקדי האמנות המרכזיים: אהד פישוף, טדי נגוסה, זואי פולנסקי, מקס שרייבר, שי טרא ליטמן, ענת מושקובסקי, דימה אקס אר, דינה, מארקי פאנק, אלי לס, Power Strangers (אור רימר ומיה לנדסמן), Yali Blank, מוטי רודן, Batshitcrazies ,JUUL, תום קורן ועוד.

המיזם הוא בהפקת אגף התרבות של עיריית חיפה, בשיתוף בית הגפן ומוזיאוני חיפה, כחלק מאירועי חג החגים. הכניסה חופשית לכל האירועים.

 

 

אוצרת ומנהלת המיזם, רות אופנהיים: "שכונת הדר, שחוגגת השנה 100 שנים להיווסדה, נחשבת לאחת השכונות הוותיקות של חיפה ורובע מרכזי בעיר. הדר משמשת משכנם של משרדי הממשלה והעירייה, התיאטרון העירוני ומוזיאונים רבים, היא מרובת תרבויות ורבדים, עשירה בהיסטוריה, אדריכלות ואמנות. הודות לצעירים רבים שעברו לגור בשכונה ורוצים להשפיע על סביבתם יצרנו את 'רדאר' – סוף שבוע של אמנות שיבטא את הכוח היצירתי המקומי ויחשוף את סצנת האמנות השוקקת בחיפה".

כל אירועי "רדאר" באתר >>> 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר