יוצרות הסרט "הגדר שמפרידה בינינו" (צילום: דוברות עיריית חיפה)
יוצרות הסרט "הגדר שמפרידה בינינו" (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מקום ראשון לסרט של בוגרות מגמת הקולנוע מעירוני ה' בפסטיבל בינלאומי בברזיל

סרטן של התלמידות ספיר אגיגו, נאיה דיאב, יסמין סידאווי, נועה ערמן ומרי סאדר זכה במקום הראשון בפסטיבל בינלאומי לסרטי תלמידים בברזיל בקטגוריה הדוקומנטרית. הסרט מספר בגוף ראשון את סיפורן האישי של שתיים מהיוצרות, בנות למשפחות צד"ל, ועוסק בקונפליקט של היותן לבנוניות וישראליות

פורסם בתאריך: 13.12.21 16:40

הסרט "הגדר שמפרידה בינינו" של התלמידות ספיר אגיגו, נאיה דיאב, יסמין סידאווי, נועה ערמן ומרי סאדר מתיכון עירוני ה' זכה במקום הראשון בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בעיר אלבורדה בברזיל, בקטגוריה הדוקומנטרית.

הסרט מספר בגוף ראשון את סיפורן האישי של שתיים מהיוצרות, יסמין ונאיה, בוגרות התיכון, ובנות למשפחות צד"ל ועוסק בקונפליקט של היותן לבנוניות וישראליות. הסרט נותן ביטוי למשבר הזהות שהן חוות ומעלה סוגיות מורכבות, כמו תחושת שייכות לחברה הישראלית, קבלת השונה, געגועים לבית סבא וסבתא, אהבת הארץ, שירות בצבא ועוד.

כרזת הסרט הסרט "הגדר שמפרידה בינינו"

כרזת הסרט הסרט "הגדר שמפרידה בינינו"

 

 

מנהלת ביה"ס עירוני ה', חגית לוי: ״מגמת הקולנוע בעירוני ה' היא מגמה מצטיינת. מורי המגמה תומכים ביצירתיות ובפתיחות של התלמידים ומאפשרים להם לספר סיפור אישי, לעיתים אפילו קשה, ולהפוך זאת בתהליך חינוכי ליצירת אמנות. סרטי הגמר הנפלאים מתחרים בפסטיבלים בעולם ומניבים פרסים מדי שנה. אנחנו גאים מאוד ביוצרות הסרט ובטוחים בהצלחתן בהמשך הדרך.

לצפייה בסרט:

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר