עמית סלומון וערן ראמי (צילומים: יח"צ, סרגיי נרינסקי)
עמית סלומון וערן ראמי (צילומים: יח"צ, סרגיי נרינסקי)

הסימפונית חיפה ממשיכה עם הסדרות "קלאסי בשישי" ו"שישרים" עם אפי נצר

במסגרת "קלאסי בשישי" יתקיים ביום שישי הקרוב קונצרט עם המנצח ערן ראמי וען נגן קרן היער עמית סלומון. בחודש הבא יארח אפי נצר בסדרת "שישרים" את ששי קשת במופע שיוקדש לפסטיבלים ומחזות זמר

פורסם בתאריך: 23.1.22 20:45

נמשכת סדרת "קלאסי בשישי" של התזמורת הסימפונית חיפה, וביום שישי הקרוב (28 בחודש, 11:00) יתקיים קונצרט עם המנצח ערן ראמי ועמית סלומון שינגן על קרן יער. ראמי הוא חצוצרן בינלאומי, נגן בתזמורת הפילהרמונית ומנצח בעל קריירה ענפה. סלומון הוא נגן הקרן הראשי של התזמורת וסולן בינלאומי.

הקונצרט יתקיים באודיטוריום חיפה ויכלול את היצירות "מלוזינה היפה" מאת מנדלסון, סימפוניה מספר 3 מאת שוברט וקונצ'רטו לקרן יער מספר 3 מאת מוצארט.

 

 

במקביל, נמשכת סדרת "שישרים" עם המלחין והיוצר אפי נצר, שיארח ב-25 בפברואר (21:00) באודיטוריום חיפה את ששי קשת. בחלקו הראשון של המופע יבצע קשת שירים ממחזות ופסטיבלי זמר, ובחלקו השני, "לילות מוסקבה" – ערב בלתי נשכח לזמר הרוסי בארץ עם להיטי תנועות הנוער ודור הפלמ"ח, שעשו עלייה לישראל. את השירים מבצע ההרכב המצליח ביותר בשנים האחרונות בישראל, ביניהם הזמרים  אנטולי ליין, לנה גרישקוב וטניה שוחט, בהנחייתו של אילן ליבוביץ' ובליווי חמישה נגנים.

אפי נצר (צילום: נתן יעקובוביץ)

אפי נצר (צילום: נתן יעקובוביץ)

סדרת "שישרים" עם אפי נצר של התזמורת הסימפונית חיפה מוקדשת לערבי מחווה ליוצרים שעיצבו את פסקול המדינה ולמוזיקת עולם תוססת וסוחפת. העונה נמצאת בעיצומה, ובהמשך יתארחו בה חנן יובל, ליאורה, מירי אלוני, טילדה רג'ואן, חני נחמיאס, ירדנה ארזי ועוד.

לפרטים והזמנות: 9300*

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר