הפסנתרן אלון גולדשטיין (צילום: מייגן צ'יינולי)
הפסנתרן אלון גולדשטיין (צילום: מייגן צ'יינולי)

הפסנתרן הווירטואוז אלון גולדשטיין ינגן בקונצרט של הסימפונית חיפה

בקונצרט מספר 3 בסדרה "הקלאסית" הגדולה יבוצעו שתי יצירות מופת. קונצ'רטו לפסנתר מספר 22 מאת מוצארט בביצוע גולדשטיין על הפסנתר, וסימפוניית מנפרד מאת צ'ייקובסקי. על התזמורת ינצח המאסטרו יואל לוי

פורסם בתאריך: 24.3.22 16:56

קונצרט מספר 3 בסדרה "הקלאסית הגדולה" של התזמורת הסימפונית חיפה יתקיים בימי ראשון ושני הקרובים, בשעה 20:00, באודיטוריום חיפה.

בקונצרט יבוצעו שתי יצירות מופת: קונצ'רטו לפסנתר מספר 22 מאת מוצארט בביצוע אלון גולדשטיין על הפסנתר, וסימפוניית מנפרד מאת צ'ייקובסקי. על התזמורת ינצח המאסטרו יואל לוי.

מאסטרו יואל לוי (צילום: KBS)

מאסטרו יואל לוי (צילום: KBS)

אלון גולדשטיין הוא פסנתרן בעל כישרון יוצא דופן ובעל יכולת מיוחדת לתקשר עם קהלו. אמנותו הצליחה לרגש את הקהל ואת המבקרים כאחד, והוא זכה לשבחים ולהזמנות חוזרות ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל. חזונו האמנותי של גולדשטיין, חדשנותו בהרכבת תכניות ופרשנותו הרגישה ומלאת התובנה בביצוע מציבים אותו בחזית המבצעים של דורנו. גולדשטיין ניגן עם תזמורות אמריקאיות חשובות, בהן התזמורת הסימפונית של פילדלפיה, סן פרנציסקו וכן עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ועם תזמורות מובילות באירופה.

 

 

יואל לוי למד באקדמיה למוזיקה בירושלים אצל מנדי רודן ובאקדמיה למוזיקה בתל אביב, שם השלים תואר שני בהצטיינות. מאוחר יותר הוא מונה למנהלה המוזיקלי של התזמורת הסימפונית של אטלנטה (2000-1988) והפך אותה לאחת החשובות בארה"ב. לוי גם היה למנצח הישראלי הראשון שמונה למנצח אורח ראשי בתזמורת הפילהרמונית הישראלית. מאסטרו לוי הקליט יותר מ-40 קונצרטים עם תזמורות רבות, כשלושים מהם עם תזמורת אטלנטה עבור חברת טלארק. מ-2021, לוי הוא היועץ המוזיקלי והמנצח הראשי של התזמורת הסימפונית חיפה.

לפרטים והזמנות: 9300*

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר