"יום רזי הארץ" ברוחו של סמ"ר רז מינץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
"יום רזי הארץ" ברוחו של סמ"ר רז מינץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בחול המועד פסח: "יום רזי הארץ" ברוחו של סמ"ר רז מינץ ז"ל 

סמ"ר רז מינץ, שהיה לוחם ומפקד ב"דוכיפת", נפל לפני 20 שנה בפעילות מבצעית בגזרת בית אל-עפרה. מדי שנה, בחול המועד פסח, מארגנת משפחתו יום של פעילות מהנה בטבע לכל המשפחה. הציבור מוזמן

פורסם בתאריך: 15.4.22 03:11

"חבורז", העמותה להנצחת זכרו של סמ"ר רז מינץ ז"ל מקרית מוצקין, מארגנת זו השנה ה-15 ברציפות את "יום רזי הארץ" – יום של פעילות מהנה בטבע לכל המשפחה ברוחו ולכבוד יום הולדתו של רז, החל סמוך לפסח. האירוע מתקיים מדי שנה באתר אחר בטבע, כדי לגלות עוד רז בארצנו. השנה יתקיים האירוע ביער קרן הכרמל, ביום רביעי, 20 באפריל, בין השעות 14:00-09:00.

סמ"ר רז מינץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

סמ"ר רז מינץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הפעילויות באירוע כוללות: ניווט תחרותי וניווט עממי עם מפת איגוד הניווט הישראלי, ניווט פעוטות – מסלול מלווה בציורים ותמונות בהשגחת הורים, טיול משפחות מודרך בטבע עם תכנים של החברה להגנת הטבע, פעילות יצירה בטבע לילדים, פינת איפור, הרקדות, שירה בציבור בצל היער, נופש פעיל – מתקנים מתנפחים, הפעלות לילדים ועוד.

 

 

סמ"ר רז מינץ, שהיה לוחם ומפקד ב"דוכיפת", נפל לפני 20 שנה בפעילות מבצעית בגזרת בית אל-עפרה. הוא אהב את הארץ ואהב לטייל בה, פעל רבות בקרב בני נוער, בתרומה ועזרה לקהילה. ההשתתפות בכל הפעילויות היא ללא תשלום, כדי לאפשר לכל משפחה ליהנות ולחוות את הטבע, ובאחריות המשתתפים.

פרטים נוספים באתר ההנצחה "אתרז" >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר