אייר סופליי (צילום: יח"צ)
אייר סופליי (צילום: יח"צ)

להקת "אייר סופליי" האגדית מגיעה לחיפה למופע אחד בלבד

הצמד גרהאם ראסל וראסל היצ'קוק יביאו איתם לבמה במרכז הקונגרסים את מיטב הרפרטואר שלהם ויפיחו חיים באלבומי הרוק הבלתי נשכחים שלהם

פורסם בתאריך: 26.4.22 15:31

הלהקה האייקונית "אייר סופליי" (AIR SUPPLY) מגיעה לחיפה למופע אחד בלבד במסגרת סיבוב ההופעות העולמי THE LOST IN LOVE. זה יקרה ביום שישי, 27 במאי, במרכז הקונגרסים.

לאחר שכבשה את קיסריה בפעם האחרונה שהייתה בארץ, הלהקה מגיעה לישראל לעשות את זה שוב, בהפקה שמחזירה לבמה את הרפרטואר המפואר ומפיחה חיים בכמה מאלבומי הרוק היפים והמצליחים אי פעם, עם הלהיטים: Just As I Am, Without You, All Out Of Love, Making Love Out Of Nothing At All ועוד.

"אייר סופליי" האוסטרלית היא אחת מלהקות הרוק הוותיקות והמוערכות בעולם זה 47 שנה, עם קטלוג מוזיקלי עשיר שמכיל כמה מיצירות הרוק האהובות בכל הזמנים. הלהקה החלה את דרכה באמצע שנות ה-70 ועברה כמה שינויים בהרכב עם השנים, אך הצמד, גרהאם ראסל, שהוא זמר-יוצר וגיטריסט אנגלי, יחד עם הסולן המוביל ראסל היצ'קוק האוסטרלי, נשארו חברים קבועים לאורך כל שנות קיומה. הלהקה זכתה לעיקר תהילתה בשנות ה-80, כשהצליחה להכניס כמה מלהיטים לעשירייה הראשונה של מצעד הלהיטים האמריקני, וגם בישראל היא זכתה להצלחה.

 

 

ביקורה האחרון של הלהקה במחוזותינו היה בנובמבר 2016. הלהקה זכתה להצלחה אדירה כשכל הכרטיסים אזלו מראש והקהל התמוגג מהביצועים ללהיטים האהובים.

על הפקת המופע אמונות חברות "הדרן" ו"פורום הפקות", שהפיקו בישראל בין היתר את המחזמר "שיקאגו", בריאן אדמס, להקת "א-הא", "דייר סטרייט אקספרינס", "אלפאוויל" ועוד.


כרטיסים במחירים של 704-284 שקלים להשיג קופת ברק כרטיסים, טל': 04-8377777, או באתר >>>

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר