דגל האירוויזיון, טורינו, 2022 (צילום: rarrarorro/depositphotos.com)
דגל האירוויזיון, טורינו, 2022 (צילום: rarrarorro/depositphotos.com)

חובבי האירוויזיון, זה בשבילכם: בשבת הקרובה צפייה משותפת עם בר של אוכל ומשקאות

גמר האירוויזיון ישודר בשבת הקרובה החל מהשעה 22:00, ובחנות "גולדמונד" לספרי יד שנייה מארגנים צפייה בצוותא. הערב ייפתח במסיבה עם הלהיטים של כל הזמנים מ-65 שנות תחרות. הכניסה בחינם

פורסם בתאריך: 10.5.22 12:00

חובבי תחרות הזמר האירופית, האירוויזיון, שמעדיפים לצפות בה בצוותא, יוכלו לעשות זאת בשבת הקרובה, 14 במאי, בחנות "גולדמונד" לספרי יד שנייה בשוק תלפיות, מקום המארח הופעות חיות, הרצאות, מסיבות, סדנאות ואירועים.

שלב הגמר יועבר בשידור ישיר מטורינו, איטליה, החל מהשעה 22:00, וב"גולדמונד" מכינים הפתעות. בשעה 21:00 יפתח הערב האייקוני במסיבה עם הלהיטים של כל הזמנים מ-65 שנות תחרות, והקהל מוזמן לבחור מראש את השירים האהובים ביותר, אשר יתווספו לפלייליסט של הערב.

מפיקות הערב הן שלוש חברות – האמניות נעמי טוקטלי, יעל בר ויסמין קובנר. קובנר: "הרעיון נולד בשנה שעברה, אז הרמנו מסיבה גדולה ומוצלחת רק לחברים. השנה החלטנו לעשות מסיבה במרחב גדול יותר, שתהיה פתוחה לקהל הרחב. אנחנו מתות על האירוויזיון ואוהבות להרגיש שאנחנו לוקחות חלק במשהו שהוא גדול יותר, מאשר רק ישראל. יהיה גם בר של אוכל ושתייה והכניסה היא בחינם".

 

 

כמובן, שהשמחה לא תהיה מושלמת, אם הנציג הישראלי, מיכאל בן דוד, לא יעפיל לשלב הגמר. חצי הגמר הראשון ישודר ב"כאן 11", הערב (שלישי, 10 במאי), בעוד חצי הגמר השני, שבו בן דוד יתמודד עם השיר I.M, ישודר מחרתיים (חמישי, 12 במאי). בן דוד (25) זכה בכרטיס לייצג את ישראל באירוויזיון אחרי שניצח בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", שאליה נרשם כשעבד בסופר השכונתי בשל משבר הקורונה. הכותרות סביב השיר, אותו בחרו עבורו צופי התוכנית, לא היו מחמיאות. בתקשורת דווח שבן דוד שוקל לפרוש מהאירוויזיון בשל התנהלות סביב ההכנות לתחרות, בין השאר בגלל סידורי אבטחה. גם יוצרי השיר מחו על ההכנות ועל כך שהם לא הוזמנו לתחרות באיטליה. גם ההימורים לא פועלים כרגע לטובת הזמר מישראל, וכרגע השיר נמצא במקום ה-32 מתוך 40 המדינות המשתתפות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר