הרב יהודה גינזבורג (צילום: חב"ד חיפה)
הרב יהודה גינזבורג (צילום: חב"ד חיפה)

חגיגות ל"ג בעומר של חב"ד בחיפה: שלל אטרקציות ובלי מדורות

בין האטרקציות המתוכננות באירועים: מופעים, הגרלות, רכיבה על סוסים, קרקס ועוד. מנהל הפעילות, הרב יהודה גינזבורג: ״האירועים מיועדים לכל האוכלוסייה. הכניסה חופשית"

פורסם בתאריך: 15.5.22 21:30

תנועת חב"ד בחיפה מזמינה את הציבור לאירועי ל"ג בעומר בשכונות, שיתקיימו השנה ללא מדורות. כך מסר ל״כלבו – חיפה והקריות״, מנהל הפעילות, הרב יהודה גינזבורג.

בין האטרקציות המתוכננות באירועים: בנווה שאנן מופע קסמים, תהלוכה והגרלה לטיסה במסוק; בשכונת ורדיה תהלוכה ורכיבה על סוסי פוני; במרכז הכרמל מעגל מתופפים, וברמות רמז קרקס קווקזי.

השנה, לראשונה, מרחיבה חב״ד את פעילותה גם לסטודנטים ובני נוער ותקיים אירוע מיוחד עם הסטנדאפיסט קובי אריאלי (יום רביעי, 19:30) בטיילת המעונות באוניברסיטת חיפה.

על פי המתוכנן, ביום רביעי יתקיימו עוד שני אירועים בשכונות: בכבאביר ובקרית שמואל. ביום חמישי יתקיימו אירועי ל״ג בעומר בבת גלים, בקרית אליעזר, בהדר, בכרמל הצרפתי, במרכז הכרמל, בכרמליה, ברמת בגין, בסביוני דניה,

בוורדיה, בנווה שאנן, ברמות רמז, בשער העלייה, ברמת הנשיא, בנאות פרס ובקרית חיים.

 

 

גינזבורג: ״ל״ג בעומר הוא יום חופש במוסדות החינוך. הילדים וגם ההורים מעוניינים לבלות באירועי החג, ולכן הרמנו את הכפפה. משנה לשנה אנחנו משדרגים את האירועים והאטרקציות, וגם השנה נרחיב את הפעילות״.

לדברי גינזבורג, בעקבות מזג האוויר הקיצי הצפוי ביום חמישי, הרצון לצמצם נזקים אקולוגיים והפקת הלקחים מהאירועים הטראגיים שאירעו בל״ג בעומר בשנה שעברה במירון, ייערכו השנה האירועים בשכונות במתכונת קהילתית. ״האירועים מיועדים לכל האוכלוסייה. אנחנו מקיימים אירועי ל״ג בעומר כבר עשרות שנים על פי הוראתו של הרבי מלובביץ', ולהערכתנו, מהניסיון של שנים עברו, כ-10,000 תושבים ישתתפו באירועי החג מכל המגזרים ובכל הגילאים. כל האירועים יתקיימו ללא תשלום דמי כניסה״.

לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של חב"ד חיפה >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר