"דראג בסלון" (צילום: יח"צ)
"דראג בסלון" (צילום: יח"צ)

הליין "דראג בסלון" יתארח בחמישי הקרוב בחנות העתיקות "וינטג' בון בון" בשוק הפשפשים

"דראג בסלון" הוא ליין שמטרתו להנגיש לציבור את עולם הדראג ולאפשר לכולם ליהנות ממנו. הליין מתארח בכל פעם במקום אחר, בדרך כלל בסלונים של דירות פרטיות. הקאסט הקבוע, "זוהרה פלטינום", "מאמא דה לה סמאללה" ו"ניקול דיכפין", מבטיחים נאמברים חדשים שטרם נצפו

פורסם בתאריך: 23.5.22 15:10

הליין "דראג בסלון" עושה סיפתח לחודש הגאווה במופע של הקאסט הקבוע: "זוהרה פלטינום", "מאמא דה לה סמאללה" ו"ניקול דיכפין", עם נאמברים חדשים שטרם נצפו ואורח מיוחד: "אנדרו ג'ינוס". זה יהיה שיתוף הפעולה הראשון של מופע הדראג הכי צבעוני במרחב עם חנות העתיקות "וינטג' בון בון" של מוני קומט בשוק הפשפשים, שמתפקדת גם כבית קפה ובר. קומט, שכל חלומו הוא להפריח את שוק הפשפשים היחיד בארץ, מארח בערבי חמישי, בין שלל פרטי הווינטג', מופעים ומסיבות, ובחמישי הקרוב  (26 במאי, ‏‏20:00)‏‏‏, הוא יארח את ארבע המופלאות.

"דראג בסלון" הוא ליין שמטרתו להנגיש לציבור את עולם הדראג ולאפשר לכולם ליהנות ממנו. הליין מתארח בכל פעם במקום אחר, בדרך כלל בסלונים של דירות פרטיות, מה שיוצר אווירה אישית, אינטימית וביתית, בישיבה, ובשעה סבירה. זוהי הזדמנות לחוות מופע דראג באופן קצת אחר, לראות ולהכיר מקרוב ועם אפשרות לשאול שאלות.

 

 

לפני שמונה שנים, מלכת הדראג "ניקול דיכפין" עלתה על סטארט-אפ, שנותן הזדמנות מפתיעה לפרוץ גבולות, כשהוא יוצא מהמועדונים האפלוליים והמעושנים ומתמקם דווקא אצלכם בסלון הביתי, שהופך לבמה לערב אחד. "רציתי לקרב את אמנות הדראג לקהל הרחב, שפחות מכיר את הז'אנר", מסבירה דיכפין, "וכך לקרב בכך בין אוכלוסיות שונות. להיות להטב"ק זה גם להפוך את הזר למוכר, לפוגג את החשש מהשונה, ובעיקר לשמוח איתו, בחגיגה של חריגה. הרעיון הוא לייצר מפגש חברתי-קהילתי, בשעת ערב סבירה ומאפשרת, קצת כיבוד ואווירה קלילה ונעימה".

שמונה שנים אחרי ונדמה כי "דראג בסלון" פה כדי להישאר. אסף שחר, הדמות שמאחורי "ניקול דיכפין", מרגיע את מי שכבר צפה, ש"זהו מופע מתחלף. לא חוזרות על אותה הופעה פעמיים. חוץ מזה, אין צורך בניסיון קודם".

"דראג בסלון" ב"ווינטג' בון בון", שוק הפשפשים, חיפה. 26 במאי, פתיחת דלתות 20:00.

כרטיס: 60 שקל. יש להירשם מראש כאן >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר