"תזמורת המהפכה" (צילום: אפרת מזור)
"תזמורת המהפכה" (צילום: אפרת מזור)

במוצאי השבת הקרובה: "תזמורת המהפכה" מגיעה לתיאטרון חיפה

שיתוף הפעולה של "תזמורת המהפכה" עם מעצב התנועה אריאל וולף יצר מופע בלתי נשכח בעוצמתו, שהוא חיבור חד פעמי בין מוזיקה, תנועה, וידיאו ותאורה

פורסם בתאריך: 6.6.22 13:13

"תזמורת המהפכה", אחת מתופעות המוזיקה הצעירות והנועזות הפועלות כיום בארץ, תגיע במוצאי השבת הקרובה לתיאטרון חיפה למופע במסגרת סדרת "המהפכה" באופרה הישראלית. את המופע "מצבי רוח", כתבו המנהלים האמנותיים, רועי אופנהיים וזהר שרון, שגם מנגנים בתזמורת. במופע משתפים השניים פעולה עם מעצב התנועה אריאל וולף, כדי ליצור אירוע בימתי חד פעמי, שבו הנגנים נמצאים בתנועה בלתי פוסקת.

"תזמורת המהפכה" (צילום: אפרת מזור)

"תזמורת המהפכה" (צילום: אפרת מזור)

את המסע המוזיקלי תתחיל התזמורת עם פרלוד של שופן, המשמש בסיס למטמורפוזות מוזיקליות שכתב המלחין שרון. המטמורפוזות של שרון שואבות את השראתן מהמוטיבים המוזיקליים של שופן, כאשר כל אחת מהן מאופיינת בהלך רוח מוזיקלי משלה (איטי ומלנכולי, מהיר ועליז, נמרץ ועצבני ועוד) ובהרכב ייחודי מתוך התזמורת. אל המטמורפוזות הללו יצטרפו עיבודים תזמורתיים ליצירות קנוניות אחרות, וביניהן הפרלוד לפסנתר במי מינור מאת יוהאן סבסטיאן באך, סטנדרט הבוסה-נובה "How Insensitive" של המלחין אנטוניו קרלוס ז'ובים והשיר "Exit Music" של להקת רדיוהד.

 

 

יכולותיהם הווירטואוזיות של נגני "תזמורת המהפכה" יעמדו בפני אתגר חדש – נגינה תוך כדי תנועה וללא תווים. הלך הרוח המוזיקלי הייחודי של כל מטמורפוזה נמצא בדיאלוג מתמיד עם התנועה הבימתית של הנגנים, אותה עיצב וולף. התנועה כולה מתרחשת בחלל שעל עיצובו הופקדו מעצב הווידיאו יואב כהן ומעצבת התאורה קרן גרנק. החיבור החד פעמי בין מוזיקה, תנועה, וידיאו ותאורה, יוצר ערב בלתי נשכח בעוצמתו. ערב שבו הכל משתנה ללא הרף.

טקסט, בימוי וניצוח: רועי אופנהיים; מוזיקה מקורית: זהר שרון; כינור: עדי חלאבין, הגר מעוז, תומר עינת, ליאה רייחלין, טליה הרצליך, נעמה צרפתי; ויולה: דניאל תנחלסון, אמיר וייצמן; צלו: ג'קי פיי, יעל שפירא, בן שיבולת; קונטרבס: דניאל ספיר. עיצוב תאורה: קרן גרנק; עיצוב במה: זוהר שואף; עיצוב תלבושות: רעות שייבה; עריכת טקסט: עידו ריקלין; עיצוב סאונד: ולרי קוטלר; תכנות וידאו ארט: דניאל בסין.

תזמורת המהפכה, מוצ"ש, 11 ביוני 2022, תיאטרון חיפה. להזמנת כרטיסים: 04-8600500, או באתר >>>

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר