אלבום חדש. "השילוש הקדוש"
אלבום חדש. "השילוש הקדוש"

"השילוש הקדוש" לא עוצר לרגע ומשיק אלבום חדש

ביטולי ההופעות שכפתה מגפת הקורונה הביאה את חברי ההרכב החיפאי לעבוד במרץ על האלבום השני, "לעצור לרגע". את סיום העבודה עליו יחגגו במוצאי השבת הקרובה עם הקהל במועדון הוונדרבר

פורסם בתאריך: 10.7.22 12:34

"לעצור לרגע", כך נקרא האלבום השני של "השילוש הקדוש", הרכב אינדי רוק/פופ חיפאי, וזה בדיוק הזמן שלא לעצור, אלא לחגוג ובגדול. במוצאי השבת הקרובה (16 בחודש), בשעה 21:30, תעלה הלהקה על בימת מועדון הוונדרבר, כדי לחגוג יחד עם הקהל את סיום העבודה על האלבום.

ההרכב החיפאי, שנוסד בשנת 2016, כלל שלושה חברים, ומכאן שמו. שלומי לחייני, ממייסדי ההרכב, החל דרכו כמתופף ומלווה שירה מעמדת התופים. לאחר תקופה קצרה שכללה הקלטת שני סינגלים שלא פורסמו, עזב הסולן דאז את ההרכב. במבנה החדש, הפך לחייני לסולן מעמדת התופים ויחד עם חברו לשילוש, הגיטריסט גיא גיטר, החלו את העבודה על הסינגלים הראשונים "רוצה עוד אור" ו"מחשבות עצובות", אשר מיד עם צאתם לאור הושמעו בתחנות ותוכניות רדיו לא מעטות.

האלבום הראשון "פנורמה" לא איחר להגיע והוא כלל תשעה סינגלים עם שירים בולטים כמו "שביר", "לעוף", "בואי אליי", "פעימות", "כל מה שרציתי", כולם נכתבו על ידי לחייני והולחנו יחד עם גיטר.

"לאחר סיום אלבום הבכורה", משחזר לחייני, "התחלנו במלאכת איתור וגיוס נגנים מתאימים לטובת הופעות חיות. אבל אז הגיעה מגפת הקורונה ואיתה הביטולים הכפויים. איזה כיף!".

 

 

נכנסתם להקפאה?

"לא. המשכנו לעבוד על האלבום השני, 'לעצור לרגע', שעליו התחלנו לעבוד עוד לפני פרוץ המגפה והמשכנו לעבוד במרץ לתוכה".

האלבום כולל שבעה סינגלים: "אין כאן אוויר", "לעצור לרגע", "תני לי לגעת", "את יודעת מה להגיד", "אין לי מנוח", "לחשוב מחדש" ו"איך לומר לך". כולם נכתבו והולחנו על ידי לחייני. גיטר, שפרש בהמשך לא היה שותף לעבודה עליו. החברים שהצטרפו הם המתופף ראלף הובר, מורן שישו על גיטרה בס, איציק שטמר על הקלידים, שי פלג וגיא רודוי על גיטרות, וכולם עבדו יחד על הכנת האלבום. שני האלבומים הוקלטו באולפן של ראלף הובר, בעליו של סטודיו לקעקועים ידוע בכרמל, שגם הפיק את רובו של האלבום השני. שירי ההרכב צברו יותר מ-4000 השמעות רדיו ושידורים בתוכניות טלוויזיה שונות. לטובת ההופעות החיות, הצטרפה זמרת הליווי אפרת שהם, ובימים אלה נמצאת הלהקה בהקלטות ראשונות של חומרים חודשים, כי הם לא עוצרים לרגע.

"השילוש הקדוש – לעצור לרגע", שבת, 16 ביולי, שעה 21:30, ב"וונדרבר", חטיבת גולני 18, חיפה. לכרטיסים >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר