מוצרים שיוצעו במזח. מימין: עבודה של אביב מלכי, משמאל: פרינט של זיו שמח
מוצרים שיוצעו במזח. מימין: עבודה של אביב מלכי, משמאל: פרינט של זיו שמח

"זה מקום להחליף מחשבות על אמנות, על עיצוב ועל תרבות"

מתוך הפעילות של קולקטיב סירה קמה בלב שוק תלפיות החנות מזח - חנות עיצוב ששמה לה למטרה לתת במה למעצבים מקומיים. מיכל נר דוד, ממקימות סירה: מזח נועדה להנגיש מוצרים אמנותיים איכותיים שאנחנו מלקטים ממיטב היוצרים בחיפה ובסביבה"

פורסם בתאריך: 14.7.22 10:38

מחר (שישי) תיפתח החנות מזח בלב שוק תלפיות, בקומה השנייה במתחם סירקין 21. מזח היא חנות עיצוב ששמה לה למטרה לתת במה למעצבים מקומיים, מקום אשר מחפש את החיבור שנוצר בין עיצוב, איור ואמנות, ואת התוצרים המופלאים שיוצאים מחיבור כזה.

מזח קמה מתוך הפעילות של קולקטיב סירה – מרחב יצירתי ליוצרים, שנפתח במהלך מגיפת הקורונה מתוך רצון לייצר עוגן ולקדם יוצרים מקומיים. יש במרחב סטודיו משותף מהתחומים שבין מלאכה לתקשורת חזותית, ומעכשיו גם חנות שבה כל המוצרים הם ייחודיים ומיוצרים בסדרות קטנות על ידי אמנים מקומיים. המוצרים במזח מבוססים על תרבות ואמנות מקומיות ומקוריות, ונוצרים בשיתוף פעולה עם האמנים במטרה לתת במה ומקום ליצירה ייחודית ואיכותית.

 

 

"כבר היתה במתחם שלנו חנות קולקטיבית אך היא נסגרה", מספרת מיכל נר דוד, ממקימות סירה, "זה היה בתקופה שבה הקולקטיב מנה שישה יוצרים עצמאים שרצו לחיות אמנות, קהילה ועיצוב. הפעלנו ביחד חנות שמכרה יצירות של חברי סירה. מתוך הפעילות של הקולקטיב ומרצון לגדול ולהרחיב את הלב, נפתחה לה מזח – חנות לעיצוב ולאמנות – אבל היא לא רק במה. זה גם מקום לשהות בו, לטבול את הרגליים במים, להחליף מחשבות על אמנות, על עיצוב ועל תרבות, ולקנות משהו מלא עולם. מזח נועדה להנגיש מוצרים אמנותיים איכותיים שאנחנו מלקטים ממיטב היוצרים בחיפה ובסביבה".

אז אתם נותנים במה למעצבים שגם מחוץ לסירה?

"יש הרבה יצירות של חברי סירה – HA.Yael ,Taloosh ,Zivink ,Bella Potchy ,Erezoo ,OCTO ועוד יוצרים מופלאים כמו יגאל טליאנסקי, דקל חברוני, איתמר חפץ, הילה שלג, ERCK, נטליה סמקלין, אביב מלכי, אינה שמאילוב ויובל זיקוט".

הפתיחה של מזח לקהל הרחב תתקיים ביום שישי, 15 ביולי, בשעות 17:00-10:00, עם מוזיקה, דרינקים, פרינטים ונשנושים. החנות תפעל בימים שלישי-חמישי בשעות 18:00-11:00 ובימי שישי בשעות 16:30-9:30.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר