פסטיבל "וולקאם" (צילום: מתוך דף הפייסבוק של רוג'ום חיפה)
פסטיבל "וולקאם" (צילום: מתוך דף הפייסבוק של רוג'ום חיפה)

הפסטיבל החיפאי "וולקאם 2022" ייפתח ביום ראשון בהדר

הפסטיבל, המאורגן על ידי קהילת הצעירים "רוג'ום חיפה", יתקיים במרחבים ציבוריים, בפארקים, במתנ"סים בשכונת הדר, בבתי עסק ובבתי תושבים ויכלול סדנאות, הרצאות, הופעות ומפגשים של תושבי חיפה

פורסם בתאריך: 18.7.22 14:48

הפסטיבל החיפאי "וולקאם 2022", המאורגן על ידי קהילת הצעירים "רוג'ום חיפה", בשיתוף ובתמיכה של מינהלת קהילת הדר ומיזם "שכונות בשינוי" של קרן שח"ף, ייפתח ביום ראשון הקרוב (24 בחודש). בין אירועי הפתיחה: משחקי ערבית מדוברת עם טליה ריטר בגן בנימין, סדנת נשימה מעגלית עם לילית צור במרכז השיח ברחוב החלוץ 43 וריקוד חופשי עם הדי ג'י החיפאי ניצן עוזיאל ברחוב הנמל 10.

פסטיבל "וולקאם" מתקיים לאורך כל השבוע האחרון של חודש יולי מראשון ועד שבת במרחבים ציבוריים, בפארקים, במתנ"סים בשכונת הדר, בבתי עסק ובבתי תושבים. הפסטיבל כולל עשרות סדנאות, הרצאות, הופעות ומפגשים של תושבי חיפה.

פסטיבל "וולקאם" (צילום: מתוך דף הפייסבוק של רוג'ום חיפה)

פסטיבל "וולקאם" (צילום: מתוך דף הפייסבוק של רוג'ום חיפה)

רביד שמואלביץ', חבר ב"רוג"ום" ופעיל בצוות הפסטיבל: "ב'רוג'ום' אנחנו קוראים לזה 'ידע צבור'. להביא את הניסיון, הכישרון והידע שצברנו לאורך החיים, לשתף אותו עם אחרים וגם לקבל מיוצרים אחרים ולהיפתח לעולמות חדשים. בשנתיים האחרונות קדמו ל'וולקאם' שלושה פסטיבלים דומים בחיפה ופסטיבלים נוספים בקהילות רוג'ום אחרות ברחבי הארץ. זוהי הדרך שלנו לרכוש ולהעניק ידע, ליהנות מתרבות, ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים. לפעמים נדמה שאנשים מוכנים לתת רק אם הם מקבלים משהו בתמורה, אבל מתברר שיש צורך ממשי בלשתף, להכיר ולהיחשף. המפגש בפסטיבל הוא המרכז, להעניק משהו לאחרים, או ללמוד משהו חדש ולהתנסות. להיפגש בנקודה מאוד חיובית".

 

 

בפסטיבל השנה ישתתפו כ-100 איש בארגון, העברת הפעילויות, הופעה ואירוח. ב"רוג'ום" מדגישים, כי הצוות המארגן של הפסטיבל פועל באופן התנדבותי ודואג לחבר בין היוצרים למארחים. לדבריהם, קהילת 'רוג'ום' החיפאית פועלת כל השנה: "זה המקום לצעירות וצעירים להיפגש, ליצור תרבות חדשה, ללמוד יחד על החיים כאן, לפתח יוזמות חברתיות, לעשות שינוי וליצור קהילה. 'רוג'ום' פועלת בחיפה ובעוד שש ערים ברחבי הארץ".

כל הפעילויות והאירועים בפסטיבל "וולקאם" פתוחים לציבור הרחב ללא תשלום.

לתוכנית הדיגיטלית של אירועי הפסטיבל >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר