חלל הכניסה של המוזיאון (צילום: באדיבות מוזיאוני חיפה)
חלל הכניסה של המוזיאון (צילום: באדיבות מוזיאוני חיפה)

מוזיאון חיפה נערך לעונת התערוכות: "לא עוד חלל סגור ומבוצר"

לקראת פתיחת עונת התערוכות בוצעו במוזיאון כמה שדרוגים. בין היתר נפתחו חלונות אל נוף הים והנמל, שופצה חנות המוזיאון, הוצבו ספסלים ומתקני מים והותקן שילוט. אנשי הצוות יקבלו את המבקרים במדים חדשים

פורסם בתאריך: 25.7.22 10:22

בימים אלה נשלמות ההכנות במוזיאון חיפה לאמנות לקראת פתיחת עונת התערוכות החדשה ב-4 באוגוסט. במקביל, במוזיאון עצמו בוצע שדרוג, כדי לפתח ולהעצים את חוויית הביקור בו.

השינויים המשמעותיים הפעם הם פתיחת חלונות בחלל התצוגה המרכזי אל נופי חיפה – הים והנמל. פתיחת החלונות, כפי שנעשתה גם לקראת התערוכה הקודמת בחללי הכניסה למוזיאון, מסמנת את היותו של המוזיאון חלק מהעיר ומנופיה, ואת הפתיחות שמבקש המוזיאון לשדר כלפי הסביבה. פתיחת החלונות משתלבת היטב עם התערוכה המוצגת בחלל המרכזי של האמנית נרדין סרוג'י.

בנוסף, שופצה חנות המוזיאון, לאחר שנים רבות, כדי שתהיה מזמינה יותר ותציג בצורה הולמת את מגוון המוצרים הייחודיים שהיא מציעה.

חלון אל הנוף (צילום: יפעת לוי-שטרן)

חלון אל הנוף (צילום: יפעת לוי-שטרן)

בפתיחת העונה הקודמת שופץ ועוצב מחדש חלל הכניסה למוזיאון. חלל הכניסה עוצב כך שהכניסה למוזיאון תהיה מכבדת, תוך ניצול התקרות הגבוהות של המבנה, ופתיחת חלונות אל הרחוב המאפשר מבט לסביבה. חלל הכניסה החדש יכול גם לארח אירועים ומפגשים עד 120 איש, וכך ייעשה גם בפתיחת התערוכה הקרובה. גם רחבת הכניסה למוזיאון שופצה והיא כעת מרווחת ומזמינה יותר מאשר בעבר.

 

 

לצד כל זאת, נעשו מהלכים רבים נוספים במוזיאון חיפה לאמנות ובכל שאר מוזיאוני חיפה לשיפור חוויית המבקרים. בין השאר, הוצבו ספסלים ברחבי המוזיאון, הותקן שילוט חדש ומפורט, הוצבו מתקני מים מינרלים, נרכשו מדים ייצוגיים חדשים לאנשי הצוות והוקם פרויקט של מתנדבים "שאל אותי – Ask me" , המסייעים לקהל המבקרים במידע והדרכה.

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר (צילום: צבי רוגר)

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר (צילום: צבי רוגר)

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "המוזיאון אינו לא עוד חלל סגור ומבוצר, אלא חלל נעים, שמשדר פתיחות והכנסת אורחים. נמשיך בכל דרך במאמצים שלנו לשדרג את חוויית הביקור במוזיאוני חיפה, החשובה בדיוק כמו התערוכות הנפלאות המוצגות בהן. בשלב הבא, נעשה מאמץ לטפל בחצר המוזיאון הרחבה שקצת הוזנחה ואולי אפילו נוכל לממש חלום ולהשמיש את גג המוזיאון עם הנוף הנפלא, לפעילויות חינוך ולאירועים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר