מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך בביקור במוזיאוני חיפה (צילום: דוברות משרד התרבות והספורט)
מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך בביקור במוזיאוני חיפה (צילום: דוברות משרד התרבות והספורט)

מנכ"ל משרד התרבות והספורט בביקור במוזיאוני חיפה: "התערוכות מלאות השראה"

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר סקר בפני המנכ"ל רז פרויליך את פעילות המוזיאונים ואת פעילות חממת האמנים שמוזיאוני חיפה מפעילים בתמיכת מפעל הפיס וזוכה להצלחה רבה. פרויליך: "זהו ביקור חשוב ומשמעותי עבורי. אני רואה בתפקידי כמנכ"ל המשרד את החובה לשמוע את השטח"

פורסם בתאריך: 18.8.22 15:42

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך, ביקר אתמול (רביעי) במוזיאוני חיפה ובמוסדות תרבות נוספים בעיר.

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר סקר בפני פרויליך את פעילות המוזיאונים ואת פעילות חממת האמנים שמוזיאוני חיפה מפעילים בתמיכת מפעל הפיס וזוכה להצלחה רבה. יקיר הודה לפרויליך על תמיכת משרדו בבניית מעבדה לשימור שתהיה פתוחה לצפייה של קהל, ותיבנה בחודשים הקרובים במוזיאון הימי הלאומי. יקיר ציין גם את הצלחת מיזם "שבת ישראלית", שהגדיל משמעותית את מספרי המבקרים במוזיאוני חיפה בסופי השבוע, בהם מתאפשרת כניסה חופשית.

 

 

לאחר מכן, סייר פרויליך בתערוכות החדשות שנפתחו ממש בימים אלה במוזיאון חיפה לאמנות בהדרכת האוצר הראשי ד"ר קובי בן מאיר. האורחים התעכבו במיוחד בחללי התצוגה "מגרש המשחקים שלי" של האמנית נרדין סרוג'י ו"ממציא את הגלגל" של אמן הווידיאו ארט עודד הירש; תערוכת "רוח צפונית", ובה הבולטות מיצירות אוסף המוזיאון והחלל המיוחד שנבנה סמוך לכניסה לפעילות עבור משפחות וילדים וזוכה להתעניינות רבה.

פרויליך: "זהו ביקור חשוב ומשמעותי עבורי. אני רואה בתפקידי כמנכ"ל המשרד את החובה לשמוע את השטח, לשוחח ולראות עשייה ויצירה בתערוכות מרתקות ומעוררות השראה מקרוב. אני מודה למנכ"ל המוזיאונים יותם יקיר על האירוח ועל הכמיהה הגדולה להמשיך וליצור תרבות משובחת בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר