דניאל ג'מל (צילום: יוסי ג'מאל)
דניאל ג'מל (צילום: יוסי ג'מאל)

האזינו: סינגל חדש לזמר החיפאי דניאל ג'מל

הזמר שפרץ לתודעה בעונה החמישית של "דה וויס" שחרר הבוקר (שלישי) את הסינגל הרביעי שלו, "ישנה לבד", שבו היה שותף לכתיבה וללחן, יחד עם רותם חן ואורי אבני. השיר מספר הרווקה המתבגרת שחולמת לצעוד יד ביד, אך בינתיים ישנה לבד

פורסם בתאריך: 30.8.22 12:53

הבוקר (שלישי) יצא לרדיו הסינגל החדש של הזמר החיפאי דניאל ג'מל "ישנה לבד", שמספר על הרווקה המתבגרת שחולמת לצעוד יד ביד, אך בינתיים ישנה לבד.

אחרי שלושה סינגלים שהוכיחו עצמם וקהל שבוי שמחכה לחומרים מקוריים, ג'מל (26), הוציא סינגל רביעי, שבו היה שותף לכתיבה וללחן, יחד עם רותם חן ואורי אבני, ומזכיר למה בעצם התאהבנו בו ממבט ראשון על מסך הטלוויזיה. ג'מל פרץ לתודעה בעונה החמישית של הריאליטי המוזיקלי "דה וויס", שם הפך לאחד המתמודדים הבולטים.

אל התוכנית הגיע ג'מל בגיל 22, לאחר שבחיפה רבים הכירו אותו, אבל לא את הצד המוזיקלי שלו. הוא היה מוכר לחובבי השווארמה שפקדו את העסק המשפחתי, שבו עבד מגיל צעיר. הוא בנם של עליזה ואבי ג'מאל, פעיל פוליטי בסניף החיפאי של הליכוד והבעלים של שווארמה קטנה ומטריפה הסמוכה למרכז חורב באחוזה. אבי המשפחה השריש לארבעת בניו, ובכלל זה לבן הזקונים ירוק העיניים, מוסר עבודה לא מתפשר ואת החובה לעבוד קשה.

 

 

למוזיקה הוא הגיע די במקרה לאחר שסבל מפרידה כואבת מאהבת חייו בגיל 19. כשהסתגר בחדרו, הוא גילה את הכישרון הכי גדול שלו – השירה. הייתה לו בבית גיטרה של אחיו הבכור והוא החל לנגן בה במשך שעות כל יום. הנגינה השכיחה את הבחורה והלב הכואב החל להתרפא, כי אהבה חדשה נכנסה לה פנימה. אז הוא ידע שמוזיקה נכנסה אל תוך חייו וזה יהיה לנצח.

אל "דה וויס" הוא הגיע כדי לפרוץ בעולם המוזיקה, ולאחר שהשופטים הסתובבו, הוא בחר להיות בקבוצה של השופטת החיפאית נסרין קדרי. מאז השתתפותו בתוכנית הופיע ברחבי הארץ על במות גדולות והתארח בהופעות של אמנים מובילים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר