קהילתנו חיפה (צילום מתוך דף הפייסבוק של הקהילה)
קהילתנו חיפה (צילום מתוך דף הפייסבוק של הקהילה)

בגדי דראג נוצצים, וינטג', גותי ופאנק בחגיגה מטורפת בשוק

הבר קרקדה שנסגר לשיפוצים חוגג מחר פתיחה מחודשת עם יריד יד שנייה לכל המגדרים ובכל המידות, והכי חשוב נאמן למיזם הקהילתי של בעליו - במחירים נוחים החל מחמישה שקלים לפריט. ביריד יהיו גם מלכות דראג והופעות של האוס אוף קוקס, זוהרי רושה ושנדלי רושה

פורסם בתאריך: 1.9.22 11:29

לידתו של קרקדה – בר הקוקטיילים הצבעוני של אכרם עבד ועידן מאדב – נמשכה קצת מעבר למתוכנן. הוא נפתח בשוק תלפיות, לאחר אין ספור תכנונים וגלגולים רעיוניים של בני הזוג המעורב, שהם גם הבעלים של עראבסקה הסמוכה – מסעדה שהיא חלק ממיזם חברתי ואשר מנגישה לאנשים עם בעיות רגשיות את הדרך להיטמע בשוק העבודה.

לאחר שהשניים זיהו שאין בעיר מקום לקהילה הגאה, הם ננעלו על קונספט מיוחד: מקום שיארח את כולם, ללא הבדל של מגדר, דת או צבע, ובמחירים ממש הגיוניים. הקונספט המיוחד כלל אירוח ערבי שירה, הרצאות, אמנות ותרבות, מופעי דראג, טברנה יוונית וכו', אך
לאחר כמה אירועים מוצלחים, המקום נסגר לשיפוצים מסיביים. הפתיחה המחודשת מתוכננת למחר (שישי) עם יריד יד שנייה לכל המגדרים ובכל המידות (מאקסטרה סמול ל-6XL), והכי חשוב ונאמן למיזם הקהילתי – מחירים נוחים, החל מחמישה שקלים לפריט.

 

 

מאדב, מה יהיה ביריד?

"בגדים, נעליים, תכשיטים, אקססוריז, חפצים לבית – יהיה מטורף. מי רצתה יריד קווירי ולא קיבלה? אז הנה הוא מגיע – מבגדי דראג נוצצים ועד בייסיק, וינטג', ספורט, מותגים וגם גותי, פטיש ופאנק. המקעקע יעקב עוזרי יהיה כאן לכל אורך היריד עם סקיצות מגניבות במחירים חברתיים, ויהיו גם מלכות דראג והופעות כיפיות ומהממות של האוס אוף קוקס, זוהרי רושה ושנדלי רושה. את היריד מארגנת הקבוצה קהילתנו חיפה, שהיא קבוצה חברתית קווירית שפועלת ליצירת תרבות גאה בחיפה. הם בנו קונספט מדהים שמותאם לכולם".

קרקדה, רחוב לונץ 9, חיפה. שישי, 2 בספטמבר, מהשעה 10:00 עד 16:00.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר