מוצרים שמוצעים בחנות המקוונת (צילומים: קסניה קולסניק)
מוצרים שמוצעים בחנות המקוונת (צילומים: קסניה קולסניק)

לקראת החגים: מוזיאוני חיפה משיקים חנות מקוונת

בחנות המקוונת של חברת מוזיאוני חיפה ניתן למצוא את כל הפריטים שיש בחנויות הקונספט במוזיאונים השונים. לרגל ההשקה מציעה החנות 20 אחוז הנחה על כל הפריטים. מנכ"ל החברה יותם יקיר: "החנות היא חלק מהמאמץ שלנו לשפר את החוויה ולעמוד בשורה אחת עם מוזיאונים מובילים בארץ ובעולם"

פורסם בתאריך: 5.9.22 12:22

חברת מוזיאוני חיפה התחדשה בחנות מקוונת שמרכזת את כל פריטי האמנות והעיצוב הכי שווים שיש בחנויות המוזיאונים השונים, ובהם מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית והמוזיאון הימי הלאומי. בחנויות אלה ניתן למצוא פריטי אמנות ייחודיים ופריטי עיצוב המשלבים בין אמנות לתרבות עכשווית, רפליקות של אמנים ישראלים, ספרי אמנות, תכשיטים, מוצרים ייחודיים מיפן, משחקי חשיבה לילדים, פאזלים, מזכרות קטנות, מכשירי כתיבה מיוחדים ועוד.

לרגל השקתה של החנות המקוונת ולקראת חגי תשרי מציעה חברת המוזיאונים הטבה של 20 אחוז הנחה על כל המוצרים עד לסוף חודש אוקטובר. את החנות המקוונת ניתן למצוא בכתובת https://shops.hms.org.il. חנויות הקונספט של מוזיאוני חיפה ממשיכות לעמוד לרשות קהל המבקרים בשעות פתיחת המוזיאונים.

 

 

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "אנחנו מאמינים מאוד בחנויות שבמוזיאונים שלנו, ועכשיו גם באונליין. יש בהן מוצרים ייחודיים שקשה למצוא במקומות אחרים. החנות המקוונת שחנכנו היא חלק מהמאמץ שלנו לשפר את איכות השירות ואת חוויית הביקור, ולעמוד בשורה אחת עם מוזיאונים מובילים בארץ ובעולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר