מפיקים מתעשיית הסרטים ההודית התארחו בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מפיקים מתעשיית הסרטים ההודית התארחו בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בוליווד זה כאן: איך אומרים חיפה בהינדית?

קבוצה של מפיקים מתעשיית הסרטים ההודית בוליווד הגיעה לחיפה על מנת לקדם הפקת סרט עתיר תקציב בעיר בשנה הבאה. הסרט, שתקציבו הוא 50 מיליון דולר, עוסק בגדוד הפרשים ההודי אשר נלחם ושחרר את חיפה במלחמת העולם הראשונה

פורסם בתאריך: 21.9.22 14:23

קבוצה של מפיקים מתעשיית הסרטים ההודית בוליווד הגיעה הבוקר (רביעי) לחיפה על מנת לקדם הפקת סרט עתיר תקציב בעיר בשנה הבאה.

בוליווד נחשבת לתעשיית הסרטים הגדולה בעולם, והיא תצלם בחיפה במהלך שנת 2023 סרט חדש בתקציב של 50 מיליון דולר העוסק בגדוד הפרשים ההודי אשר נלחם ושחרר את חיפה במלחמת העולם הראשונה. מחר בבוקר ישתתפו האורחים בטקס האזכרה לחייל ההודי, שיתקיים בבית הקברות הצבאי הבריטי בחיפה בנוכחות ראש העיר עינת קליש רותם.

המפיקים ההודים נפגשו עם קליש רותם שבירכה אותם על החלטתם לצלם בחיפה והתחייבה לסייע להם בכל דרך אפשרית. ההפקה היוקרתית תצולם ברובה בחיפה, ויככבו בה שחקנים בוליוודיים בולטים. הסרט עתיד לצאת לאקרנים במהלך שנת 2024, והמפיקים התחייבו שהקרנת הבכורה שלו תתקיים בחיפה.

 

 

תעשיית בוליווד מפיקה סרטים בשפת הינדי וממוקמת בעיר מומבאי. הכינוי בוליווד מאחד את שמה הקודם של העיר – בומביי – עם הוליווד. רובם המכריע של הסרטים המופקים בבוליווד הם בסגנון מחזות זמר צבעוניים שבמרכזם סיפורי אהבה. הסרטים עוסקים בעיקר באהבה, במשפחה ובכאב, ולרבים יש סוף עצוב. השירים בסרטים מושרים על ידי הזמרים המוכרים ביותר בהודו. הסרטים עצמם מקבלים פרסום רב במודעות, בפוסטרים, בתמונות על קירות הרחובות, באוטובוסים, בחנויות ופרסומות בטלוויזיה.

"אני בטוחה שהסרט יציג בכבוד את העיר היפה שלנו ואת חשיבותה הרבה בהיסטוריה של הודו", אמרה קליש רותם, "כמובן שסרט בהפקה כזו יחשוף את העיר בפני מאות מיליוני צופים, לא רק מהודו אלא גם ממדינות נוספות, ויביא לעיר עשרות אלפי תיירים חדשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר