בהט קלצ'י בהצגה "תמיד יהיה עוד זמן" (צילום: ז'ראר אלון)
בהט קלצ'י בהצגה "תמיד יהיה עוד זמן" (צילום: ז'ראר אלון)

מוצ"ש בתיאטרון הסטודיו: "תמיד יהיה עוד זמן"

"תמיד יהיה עוד זמן" היא מונודרמה מוזיקלית - שילוב של תיאטרון, שירה ומוזיקה - שאותה כתבה המחזאית והבמאית ורדה קנול-יהלום ביחד עם בעלה המלחין ישי קנול. ההצגה תעלה בתיאטרון הסטודיו במוצ"ש בכיכובה של השחקנית בהט קלצ'י בתפקיד ראשי

פורסם בתאריך: 28.9.22 10:11

ההצגה "תמיד יהיה עוד זמן" היא מונודרמה מוזיקלית – שילוב של תיאטרון, שירה ומוזיקה – שאותה כתבה המחזאית והבמאית ורדה קנול-יהלום ביחד עם בעלה המלחין ישי קנול. היא תעלה בתיאטרון הסטודיו במוצ"ש, 1 באוקטובר, בשעה 20:30.

ההצגה עוסקת ביחס שבין האמנות למציאות ובין החיים ליצירה, ודווקא בימים אלה של זיהום אוויר פוליטי מציעים המחזאים דרך אחרת להתבונן במציאות. אלמה, גיבורת המחזה, היא מנהלת משק הבית אצל קלוד שטיין, פקיד בנק ביום ומלחין בסתר. היעלמותו המסתורית של קלוד בתקופה שבה נעדרה אלמה מהארץ מעוררת חשדות. חוקר שנשלח למקום עם שובה מנסה לפענח את חידת היעלמותו של קלוד, כמו גם את חידת חייו ויצירתו. העלילה מתנהלת בשני מישורי זמן – בהווה, מול שאלותיו החודרניות של החוקר, ובעבר, שם הנמען הוא קלוד. אלמה נעה בין שני מימדי הזמן הללו, ושאלותיו של החוקר מניעות אותה לברוח אל הזיכרון ולדלות משם את סיפורה.

המחזה הוא על זמני, ומדברים בו לא מעט על חו"ל ועל פריז, וגם המוזיקה של ישי קנול תורמת לאווירה האירופית, והשחקנית בהט קלצ'י (אלמה) מצליחה לגעת במקצועיות וברגישות בסיפור אהבה קיים-לא-קיים.

 

 

"ההצגה עלתה לראשונה בתיאטרונטו 2022 וזכתה לשבחי הביקורת", אומרת קנול-יהלום, "זוהי הצגה רגישה ועדינה על כמיהה לאהבה וליחסים, על דמיון המשתלט על המציאות ועל האכזבה והנפילה. המוזיקה המלווה את ההצגה היא מפליאה ומחזקת את המימד הרגשי. קלצ'י יוצרת דמות רגישה ואמינה, וכל אלו ביחד – המחזה, המוזיקה והמשחק – יוצרים חוויה נוגעת ללב ולנשמה".

שירים: רפי וייכרט, דיתי רונן, אורי ברנשטיין, ורדה קנול-יהלום. זמרים: אנה שפיץ, אלה תדמור-ריזי, אדם להב, Williams Lori, Sambaranda. עיצוב במה: דורותה ביאלס. תאורה: חואן כהן. מנהלת הצגה: קרול שמש.

"תמיד יהיה עוד זמן", תיאטרון הסטודיו במוצ"ש, 1 באוקטובר, בשעה 20:30.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר