שירי מימון (צילום: אוהד רומנו)
שירי מימון (צילום: אוהד רומנו)

שירי מימון תפתח את סדרת "ביג בנד חיפה"

התזמורת הסימפונית חיפה פותחת את סדרת "ביג בנד חיפה" לעונת 2023-2022 עם הכוכבת שירי מימון למופע מיוחד עם מיטב להיטיה. בהמשך הסדרה תארח הביג בנד אמנים בינלאומיים וישראליים, ובהם הרכב הדיקסי של משפחת קרלינג, שימי תבורי, הכוכבת האיטלקייה קיארה והפסנתרן גיא מינטוס

פורסם בתאריך: 12.10.22 13:20

התזמורת הסימפונית חיפה פותחת את סדרת "ביג בנד חיפה" לעונת 2023-2022, ובקונצרט הפתיחה תארח את שירי מימון למופע עם מיטב להיטיה. המופע יכלול ביצועים משותפים ועיבודים חדשים לשיריה של מימון "נשימה", "כמה פעמים", "אהבה קטנה", "גן עדן", "חלק ממך" ועוד.

על תזמורת ביג בנד חיפה מנצח ג'ף הווארד, שמוביל את הסדרה זה עשור. הווארד הוא נגן הקלרינט הראשי בתזמורת הסימפונית, מנצח על הרכבי ג'אז ותזמורות נשיפה, ונמנה עם סגל המרצים במכללת גבעת וושינגטון.

במהלך העונה תארח תזמורת הביג בנד באולם קריגר אמנים נוספים, ובהם הרכב הדיקסי הבינלאומי הידוע של משפחת קרלינג שתנגן עם ליאוניד פטשקה (27 בדצמבר), שימי תבורי בערב ג'אז ישראלי (24 בינואר), הפסנתרן גיא מינטוס בערב מחווה לג'ורג' גרשווין (28 בפברואר), הכוכבת הבינלאומית האיטלקייה קיארה (30 במאי) וכרמי שמרון בחגיגה לטינית (27 ביוני).

קונצרט הפתיחה יתקיים ביום שלישי, 25 באוקטובר, בשעה 20:00 באולם האודיטוריום בחיפה. מחיר לכרטיס: 135 שקל (מחיר לזכאי הנחה ולגמלאים: 99 שקל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר