מופע איחוד. סאבלימנל והצל (צילום: יח"צ)
מופע איחוד. סאבלימנל והצל (צילום: יח"צ)

משרד עורכי הדין הקרייתי שחתום על הקאמבק של סאבלימנל והצל

בינואר הקרוב, אחרי נתק של יותר מעשור עקב סכסוך מתוקשר, ייצא צמד הראפרים לסיבוב הופעות, שבו יבצע את כל הלהיטים המוכרים לצד שירים חדשים. עוה"ד מיכל ויניב לנקרי, שבמשרדם נחתם ההסכם בין השניים: "זו הייתה עבודה משפטית לא פשוטה, אבל ברגע שיש חיבור בין אנשים, הפריזמות המשפטיות מתחברות בשורות כמו חיילים"

פורסם בתאריך: 26.10.22 17:09

התגעגעתם? אחרי יותר מעשור של סכסוך מתוקשר ונתק מוחלט, יואב אליאסי (הצל) וקובי שמעוני (סאבלימנל) שמו את המשקעים מאחור, מאחדים כוחות והחל מינואר הקרוב יוצאים במופע משותף.

צמד הראפרים סאבלימינל והצל הופיע ביחד כשבע שנים וזכה להצלחה כבירה, עד שבשנת 2009, נפרדו דרכיהם של השניים בעקבות סכסוך מתוקשר. בערב חגי תשרי השנה, פרסם אליאסי סרטון ברשתות החברתיות, שבו התנצל בפני שמעוני וקרא לו לשוב ולשתף פעולה. התנצלותו של אליאסי לא נפלה על אוזניים ערלות, וכאמור, בימים אלה השניים שוב מאחדים כוחות.

האיחוד המחודש בין צמד הראפרים הצריך תוקף משפטי, ומי שהיה אמון על הסכם האיחוד ביניהם הוא משרד עורכי הדין הקרייתי לנקרי ושות', המתמחה במשפט המסחרי.

 

 

עוה"ד מיכל ויניב לנקרי, שמייצגים זה שנים רבות את אליאסי, אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות": "אתמול, (רביעי), כמעט אחרי חודש של עבודה, חתמנו על הסכם האיחוד, שבמסגרתו הוחלט על סיבוב הופעות משותף החל מינואר הקרוב. אנחנו, במשרד לנקרי ושות', ניהלנו את כל הסכם ההתקשרות. זו הייתה עבודה משפטית לא פשוטה, שקשורות אליה חברות הפקה וניהול, אבל ברגע שיש חיבור בין אנשים, הפריזמות המשפטיות מתחברות בשורות כמו חיילים. אנחנו מאחלים ליואב וקובי הצלחה רבה, ובטוח שהמופע שלהם יזכה להצלחה כבירה".

עוד יניב לנקרי (צילום: אדי בירן צלמים)

עו"ד יניב לנקרי (צילום: אדי בירן צלמים)

אליאסי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "קובי, אחי היקר, הוא חלק ממני. אני שמח שחזרנו לעבוד ביחד ומזמין את כולם לבוא ליהנות בהופעה. אני בטוח שהקהל יישאר בווליום גבוה במשך כל ההופעה".

עו"ד מיכל לנקרי (צילום: פרטי)

עו"ד מיכל לנקרי (צילום: פרטי)

מופע האיחוד הראשון של סאבלימינל והצל ומשפחת תאקט יתקיים ב-21 בינואר על במת 360 בהיכל מנורה. בין השירים שיבוצעו במופע: "פרחים בקנה", "הפינאלי", "ילד רחוב", "התקווה", "חי מיום ליום", "טורו", "את אותי שופטת", "הסוד", "אני יכול" ולהיטים נוספים.

כרטיסים בקופת תל אביב, טל': 2207*

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר